اجرای ۲۰۰ هزار متر مربع آسفالت ریزی سطح شهر در سال ۱۴۰۰

معاونت فنی و عمرانی شهرداری اسلامشهر:

معاونت فنی و عمرانی شهرداری اسلامشهر از اجرای ۲۰۰ هزار متر مربع آسفالت ریزی در سطح شهر اسلامشهر طی سال ۱۴۰۰ خبر داد.



اسلامشهر-بهاره عشقی صابر
معاونت فنی و عمرانی شهرداری اسلامشهر از اجرای ۲۰۰ هزار متر مربع آسفالت ریزی در سطح شهر اسلامشهر طی سال ۱۴۰۰ خبر داد.
جهانپور معاونت فنی و عمرانی شهرداری اسلامشهر با اعلام خبر فوق اظهار کرد: طی سال گذشته در سطح شهر اسلامشهر در مجموع ۲۰۰ هزار متر مربع اجرای آسفالت داشتیم که ۱۷۲ هزار متر روکش مکانیزه و مابقی لکه گیری آسفالت بوده است.
وی افزود: فعالیت‌های عمرانی همسطح سازی معابر سطح شهر در حدود ۲۳ هزار متر مربع و جدولگذاری هم ۲۳ هزار متر طول در سال ۱۴۰۰ در خیابان‏ها و شریان های فرعی و اصلی شهر انجام شده است.
معاونت فنی و عمرانی با بیان اینکه فعالیت عمرانی سطح شهر هرگز تعطیل نشده و همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: عملیات اجرایی پروژه کمربندی شمالی به صورت تجمعی ابتدای سال ۱۴۰۰ به میزان ۱۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که تا پایان سال با ۱۹ درصد افزایش به ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی رسید و رشد ۱۰۰ درصدی فعالیت عمرانی نسبت به
سال قبل داشته است.
جهانپور گفت: عمده فعالیت های زیر سطحی پروژه کمربندی شمالی به اتمام رسیده و تنها یک نقطه در تعارض با راه‌آهن باقی مانده و پروژه عمرانی در پل برنده سیفی تمام سرستون‌ها اجرا و بتن ریزی تیرها انجام و نیمه اول سال ۱۴۰۱ پل برنده سیفی تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به توافقات انجام شده در عملیات اجرایی زیرگذر طالقانی با مخابرات تصریح کرد: جابجایی فیبر نوری در حال اجرا می‏باشد، عملیات بتن ریزی بخشی از عرشه طالقانی اجرا و بخشی هم در دستور کار قرار دارد و طی ماه‏های آتی زیرگذر طالقانی وارد مرحله خاکبرداری زیر تابلیه می‌شود.
معاونت فنی عمرانی شهرداری اسلامشهر ادامه داد: در حال حاضر جبهه فعال ما در کمربندی شمالی وجود دارد و از استاندار تهران، شریفیان نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار اسلامشهر و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی که پیگیر انجام توافقات با راه آهن جمهوری اسلامی ایران هستند تشکر می‏کنم.
جهانپور با تاکید بر اینکه فعالیت عمرانی همواره در سطح شهر به عنوان شریان حیات بخش و بهبود بخش فضاهای عمرانی فعالیت می‌کند، خاطرنشان کرد:بر اساس مقایسه انجام شده مشخص گردید بودجه عمرانی محقق شده سال ۹۹ در حدود ۱۲۸ میلیارد تومان بوده که در سال ۱۴۰۰ با افزایش چشمگیری به ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده که نشان از افزایش
 فعالیت های عمرانی سطح شهر نسبت به سال گذشته دارد.