جهت مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز با متخلفان و سودجویان به‌شدت برخورد خواهیم کرد

شهردار قدس تاکید کرد؛

شهردار قدس تاکید کرد؛ جهت مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز با متخلفان و سودجویان به‌شدت برخورد خواهیم کرد


شهرستان قدس-مژگان علیقارداشی
نشست خبری مهندس حسینعلی مقدم رییس شورای اسلامی و مهندس سعید شهلی شهردار قدس با حضور خبرنگاران، اصحاب رسانه و مطالبه‌گران اجتماعی شهر در سالن جلسات شهرداری قدس برگزار شد.
مهندس مقدم رییس شورای اسلامی و مهندس شهلی شهردار قدس در نشست خبری با حضور خبرنگاران، فعالان رسانه‌ای و مطالبه‌گران اجتماعی شهر در سالن جلسات شهرداری قدس برگزار شد، پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه بودند.
در این نشست، رئیس شورای اسلامی و شهردار قدس ضمن تبریک سال جدید و خیر مقدم به اصحاب رسانه، گزارشی از عملکرد مدیریت شهری در دوره ششم ارائه کرده و به تشریح برنامه‌های پیش روی شورا و شهرداری در سال جاری پرداختند.
مهندس شهلی با بیان اینکه ساخت و ساز یک پدیده شهری است که باید با رعایت اصول فنی و در چارچوب ضوابط قانونی و شهرسازی شکل گیرد، بر تقویت نظارت بر حوزه ساخت‌وساز تاکید کرد و گفت:در این زمینه همراهی و همکاری مردم حائز اهمیت است، لذا از شهروندان عزیز تقاضا دارم که نسبت به اخذ مجوزات قانونی برای ساخت‌وسازهای خود اقدام کنند. از سویی نیز جهت مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز با متخلفان و سودجویان به‌شدت برخورد خواهیم کرد.
همچنین مهندس مقدم رئیس شورای اسلامی شهر قدس در این نشست تصریح کرد: فرآیند ساخت و ساز یک صنعت لازم و ضروری در زندگی شهری است که موجب رونق چرخ تولید و اشتغال است، چرا که فعالیت صنایع وابسته و منوط به فعالیت حوزه ساخت و ساز بوده و مستقیما با معیشت برخی از شهروندان در ارتباط است.
با این وجود، فعالیت در این حوزه می‌بایست در چارچوب قانون و مقررات ذیربط انجام شود و مدیریت شهری با جدیت بر این مقوله نظارت خواهد کرد.