ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر پیام نور آغاز شد

دفترچه راهنما منتشر شد؛

دفترچه راهنما منتشر شد؛ ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر پیام نور آغاز شد

 

 


ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۰(نوبت بیست و دوم) آغاز شد.داوطلبان تا جمعه ۲۰ اسفند می‎توانند در آزمون ثبت‎نام کنند.
به گزارش مهر، ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۰ (نوبت بیست و دوم) از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org از روز سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ آغاز شده است و در روز جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ پایان می‏پذیرد.
پیش از این سازمان سنجش در اطلاعیه ای اعلام کرده بود که ثبت نام در این آزمون فعلا متوقف شده است.
متقاضیان دارای شرایط، می‏توانند در آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۰(نوبت بیست و دوم) ثبت‌نام و شرکت کنند.
هر متقاضی براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‏تواند در یک کدرشته‌ امتحانی ثبت‌نام‌ و در آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۰ (نوبت بیست و دوم) شرکت‌ کند.
دفترچه راهنمای ثبت‌نام در سایت سازمان سنجش به نشانی:
www.sanjesh.org منتشر شده و داوطلبان می‏توانند با مطالعه دفترچه و پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون، اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.
  مراحلی که متقاضی باید برای ثبت نام اقدام کند:
مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org برای تهیه کارت اعتباری ثبت‌نام (سریال ۱۲ رقمی) و دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام.
تهیه فایل عکس اسکن شده متقاضی بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام.
آماده کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام.
خرید کارت اعتباری ثبت‌نام به مبلغ یک میلیون و ۳۲۰ هزار ریال (۱۳۲ هزار تومان) از سامانه خرید کارت اعتباری سایت سازمان سنجش به نشانی:
 www.sanjesh.org. لازم به توضیح است هزینه ثبت‌نام به حساب مشخص شده در دانشگاه پیام‌نور واریز خواهد شد.
پرداخت هزینه خدمات ارسال پیام کوتاه به متقاضیان به مبلغ ۱۲ هزار ریال (هزار و ۲۰۰ تومان).
  دستورالعمل و نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی:
به متقاضیان توصیه می شود که مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل کرده و سپس براساس فرم پیش نویس با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور، اطلاعات لازم را براساس بندهای برنامه نرم افزاری ثبت نام وارد
کنند.