گاز، نقش راهبردی در اقتصاد استان دارد

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان: گاز، نقش راهبردی در اقتصاد استان دارد


اصفهان-افسانه خدایی
سید مصطفی علوی، گفت: با وجود صنایع عمده و جزء، نیروگاه‌ها و جمعیت کلان استان اصفهان، تامین گاز طبیعی برای واحدهای صنعتی و بهبود سلامت محیط زیست این استان نقش تعیین کننده و راهبردی دارد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، مدیرعامل این شرکت، گازرسانی به صنایع را یکی ازاقدامات مهم سال‏جاری این شرکت دانست و گفت:با توسعه گازرسانی به صنایع؛ امیدوار هستیم شرایط تولید برای کارخانجات و گلخانه های سطح استان بیشتر فراهم گردد.
وی، اظهار داشت: از ابتدای شروع مصوبه‌ ی شورای اقتصاد
(آبان ماه سال 95) تا پایان سال گذشته، تعداد یک هزار و 296 واحد صنعتی
در سطح استان گازرسانی شده و 530 واحدصنعتی نیز در برنامه امسال قرار گرفته وبرای سایر واحدها هم ادامه دارد.
مهندس علوی، تصریح کرد: با گازرسانی به واحد های صنعتی طی سال‎جاری، امیدواریم گاز طبیعی جایگزین بیش از 45 میلیون لیتر سوخت (فسیلی /مایع) گردد.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، صرفه‌جویی و مصرف بهینه گاز را راهی برای پایداری و تاب‌آوری گاز بیان کرد و گفت:مجموعه اقدام‌ها و سطح خدمات گازرسانی که مشاهده می‎شود، بیانگر تعهد، توانمندی و تلاش مجموعه کارکنانی است که دلسوزانه فعالیت می‎کنند.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر یک میلیون و۹۶۰ هزار مشترک در سطح این استان از گاز طبیعی
بهره مند هستند، گفت: گازرسانی به ۱۱۲ شهرستان و ۱۰۶۰ روستای استان با نصب بیش از یک میلیون و۱۱۰ هزار انشعاب انجام شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، افزود: این شرکت با تکیه بر کارکنان متعهد و تأمین‌کنندگان توانمند خویش، در زمینه‏ی ارائه خدمات مستمر و ایمن توزیع گاز طبیعی از طریق برنامه‌ریزی، طراحی، اجرا، بهره‌برداری و نگهداری شبکه‌ها و تأسیسات گازرسانی، برای رفع نیاز و رفاه مشترکان خانگی، صنعتی و عمومی در سطح استان، با رعایت استانداردها و ضوابط فنی فعالیت می‌کند.