باید در ارائه خدمات سرآمد باشیم

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در مراسم تودیع و معارفه رییس اداره گاز منطقه شش اصفهان:

با حضور مدیرعامل، هیت همراه و جمعی از کارکنان شرکت گاز استان اصفهان، مراسم تودیع آقای کاظمی و معارفه آقای سالاری سرپرست جدید اداره گاز منطقه شش اصفهان برگزار گردید.


با حضور مدیرعامل، هیت همراه و جمعی از کارکنان شرکت گاز استان اصفهان، مراسم تودیع آقای کاظمی و معارفه آقای سالاری سرپرست جدید اداره گاز منطقه شش اصفهان برگزار گردید.
در این مراسم مهندس علوی بر لزوم ارائه بهترین خدمات به مشتریان در سریعترین زمان و به بهترین نحو ممکن، تاکید نمود و افزود: سازمانی که تأمین کننده‌ی اول انرژی است بایست در خدمات نیز سرآمد باشد و باید تلاش کنیم عالیترین رضایتمندی را از سوی مردم کسب کنیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به اینکه سال گذشته حتی یک مورد شکایت از عملکرد اداره گاز منطقه شش گزارش نشده است،گفت: امیدواریم که آقای سالاری نیز در مدت تصدی مسئولیت، همین روش را در پیش گرفته و ادامه دهنده این راه باشند.
مهندس علوی ، با تاکید بر اینکه برخورد مناسب با ارباب رجوع و مشترکین از مهمترین اولویت‌های این شرکت است، افزود: یک مدیر یا کارمند در هرسمت و جایگاهی که مشغول به کار است باید وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد، با مشکلات و مسائل اداری برخورد منطقی و عادلانه داشته باشد.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به محدودیت منابع مالی شرکت، بر صرفه جویی و کاهش 30 درصدی هزینه ها در سال‌جاری تاکید کرد و بیان داشت: وصول مطالبات در ادارات گازرسانی باید به طور جد پیگیری و برنامه ریزی گردد.
در این مراسم بندگانی معاون بهره برداری و اسماعیلیان معاون مهندسی و اجرای طرح‌ها نیز حضور داشتند و ضمن تشکر از زحمات کاظمی
رییس سابق اداره گاز منطقه شش اصفهان، از خداوند متعال موفقیت روزافزون آقای سالاری را، به عنوان سرپرست جدید این اداره، خواستار شدند.
گفتنی است، آقای کاظمی نیز طی حکمی به عنوان رئیس بهره برداری شهرستان‌های شرکت گاز استان اصفهان  منصوب شدند.