تاج: ناگفته‌ها را می‌گویم!

رئیس سابق فدراسیون فوتبال با بیان اینکه شرایط میزبانی رقابت‌های آسیایی در حال تغییر است، گفت: شخصی که همراه مسئولان فدراسیون برای افتتاح حساب مارک ویلموتس در ترکیه بود را نمی‌شناسم!


رئیس سابق فدراسیون فوتبال با بیان اینکه شرایط میزبانی رقابت‌های آسیایی در حال تغییر است، گفت: شخصی که همراه مسئولان فدراسیون برای افتتاح حساب مارک ویلموتس در ترکیه بود را نمی‌شناسم!
 مهدی تاج نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: شرایط میزبانی رقابت های آسیایی در بخش های مختلف در حال تغییر است و این تغییرات در هیات رئیسه AFC در حال بررسی و تصویب است.
وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال ایران در صورت تصویب و ابلاغ، باید شرایط اعلام شده را جهت میزبانی رعایت کند تا ان شاءالله فرصت های  بیشتری در آینده حاصل شود.                                                  رئیس پیشین فدراسیون فوتبال درباره پرسش داریوش مصطفوی در یک برنامه تلویزیونی از وی در خصوص قرارداد مارک ویلموتس عنوان کرد: در هنگام افتتاح حساب بانکی مارک ویلموتس در ترکیه، از طرف فدراسیون تنها خزانه‌دار و یک مترجم حضور داشتند. در آن زمان فرد دیگری که مدیر برنامه بازیکنان و مربیان دیگری بوده حضور داشته است. بنده هیچ شناختی از ایشان نداشته و ندارم  و ارتباطی هم با فدراسیون فوتبال در آن زمان نداشته است.
تاج گفت: در همان مقطع توسط خزانه دار پیگیری و علت را جویا شدم و در گزارش وی جهت مقامات رسمی و پیگیری کننده نیز اعلام شده است.
وی ادامه داد: بر اساس رویه جاری در پرونده های مطروحه نزد فیفا چنانچه شخصی موفق به دریافت اقساط دستمزد خود نشود می تواند با ارسال اخطاریه و اعطای یک فرصت مبادرت به فسخ و مطالبه مبلغ قرارداد و خسارات مربوطه کند و این رویه در مورد بسیاری از مربیان و بازیکنان خارجی رخ داده است.
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال تاکید کرد: خوشبختانه در قرارداد ویلموتس بند هایی وجود دارد که از اجرایی شدن این رویه جلوگیری خواهد کرد. البته نظر نهایی با فیفا است.
تاج در پایان گفت: در خصوص قرارداد ویلموتس از جمله مبلغ قرارداد، مدت قرارداد و انتخاب ویلموتس و وجه پرداخت شده هجمه های نادرستی صورت گرفته که با توجه به این که پرونده در حال رسیدگی است، بعد از حکم نهایی ویلموتس ناگفته ها جهت استحضار مردم عزیزمان اعلام خواهد شد!