۲ هزار و ۴۴۷ روستای مازندران به شبکه گاز سراسری وصل هستند

سرپرست شرکت گاز مازندران:

سرپرست شرکت گاز مازندران با اعلام این‌که تاکنون به ۵۹ شهر و ۲ هزار و ۴۴۷ روستای استان گازرسانی شده است ، گفت: گازرسانی به ۲ شهر گزنک و بلده و همچنین ۵۲۳ روستای دیگر استان که واجد شرایط گازرسانی هستند در برنامه این شرکت می‏باشند و تلاش بر این است که طبق برنامه، گازرسانی به ۲ شهر باقیمانده مذکور تا دو سال آتی اجرایی شود.

۲ هزار و ۴۴۷ روستای مازندران به شبکه گاز سراسری وصل هستند

ساری-امیر حسین طاهریان
سرپرست شرکت گاز مازندران با اعلام این‌که تاکنون به 59 شهر و ۲ هزار و ۴۴۷ روستای استان گازرسانی شده است ، گفت: گازرسانی به 2 شهر گزنک و بلده و همچنین ۵۲۳ روستای دیگر استان که واجد شرایط گازرسانی هستند در برنامه این شرکت می‏باشند و تلاش بر این است که طبق برنامه، گازرسانی به 2 شهر باقیمانده مذکور تا دو سال آتی اجرایی شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران، "مقدم بیگلریان" در نشست خبری با اصحاب رسانه مازندران در آستانه فصل سرما با تاکید بر ضرورت رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز از سوی مشترکین، اظهار کرد: طبیعتا هیچ خدمت دهنده‌ای انتظار ندارد که نتیجه خدمتش، حادثه و اتفاق ناگواری برای مصرف کننده از خدمات باشد.
وی افزود: برای ما بسیار مهم است که مشترکین با رعایت اصول ایمنی و استفاده از وسایل گازسوز استاندارد، شاهد هیچگونه حوادثی نباشیم.
سرپرست شرکت گاز مازندران، با اشاره به اهمیت مصرف بهینه گاز از سوی مشترکین، خاطرنشان کرد: صرفه جویی در مصرف انرژی بایستی به عنوان یک امر عمومی باشد و تقاضا می‎کنم که مشترکین دمای رفاه یعنی تنظیم وسایل گازسوز روی دمای 18 تا
 21 درجه را رعایت نمایند تا کمک شایانی به مصرف بهینه گاز شود.
سرپرست شرکت گاز مازندران با اعلام اینکه سهم مصرف خانگی استان نسبت به خیلی از استان‌ها بیشتر است، افزود: نزدیک به ۷۳ درصد مصرف استان در بخش خانگی بوده و به همین دلیل رعایت الگوی مصرف بسیار مهم و کمک کننده می‏باشد.
بیگلریان اضافه کرد: از ۲هزار و ۹۷۰ روستای استان که قابلیت گازرسانی دارند ۲هزار و ۴۴۷ روستا گازرسانی شده و مابقی در دست اجرا و طراحی قرار دارند و تعداد خانوارهای بهره‌مند از گاز استان
 ۶۲۵ هزار خانوار شهری و بیش از ۴۰۰ هزار خانوار روستایی هستند.
وی ادامه داد: در حال حاضر یک میلیون و
 416 هزار و 925 اشتراک خانگی، 103 هزار و
 403 اشتراک عمومی و 13 هزار و 778 اشتراک صنعتی که بالغ بر 13هزار و 58 اشتراک آن جزو صنایع عمده، نیروگاهی و شهرک صنعتی داریم.