سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس: ما هم پرسپولیس هستیم

سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس: ما هم پرسپولیس هستیم

 


سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس درخصوص آخرین وضعیت این تیم قبل از دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال گفت: با تیمی بازی داریم که از قدرت‌های آسیا است اما ما هم پرسپولیس هستیم و با تمام وجود برای موفقیت تلاش می‌کنیم. اطمینان دارم برای هر دو تیم بازی سختی است و امیدوارم بازیکنان شرایط را درک کنند. اما برخی بازیکنان‌مان به دلیل حضور در اردوی تیم ملی چند روز با ما نبودند.
حسینی افزود: با یک تیم خیلی خوب بازی سختی در عربستان داریم. الهلال میزبان است و می‌تواند از حق میزبانی‌اش استفاده کند. بچه‌های ما باید آمادگی همه چیز را داشته باشند زیرا برای هر دو تیم دیداری سخت و سنگین است. امیدوارم با انجام دادن یک دیدار خوب، هواداران خود را شاد کنیم.
وی در مورد برگزار نشدن دیدارهای رسمی پرسپولیس قبل از مصاف با الهلال عنوان کرد: هنوز بازی رسمی انجام نداده‌ایم. دو بازی تدارکاتی پیش از دیدار با استقلال تاجیکستان انجام دادیم و سه مسابقه دوستانه هم قبل از بازی با الهلال داشتیم. خیلی مهم بود که با شرایط برگزاری یک دیدار رسمی مقابل الهلال به زمین برویم اما اکنون همه چیز را فراموش می‌کنیم. دیدار خوبی با سپاهان داشتیم.