مدیرعامل شرکت گازاستان مرکزی: حفظ محیط زیست از اولویت‏های مسئولیت اجتماعی شرکت گاز استان مرکزی است

مدیرعامل شرکت گازاستان مرکزی: حفظ محیط زیست از اولویت‏های مسئولیت اجتماعی شرکت گاز استان مرکزی است


اراك-خبرنگار آفرينش
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت:استفاده از گازطبیعی به عنوان پاکترین انرژی فسیلی و دردسترس بوده و بایستی ساز و کار زیست محیطی ودستورالعمل‏های مربوطه را لازم الاجرا و ضروری دانست و استاندارد سازی تمام مراحل از استخراج تا بهره برداری مورد توجه قرارگیرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان مرکزی، محمدرضاسمیعی ازجمله اقدامات انجام شده درحوزه حفظ محیط زیست شرکت را ، مدیریت پسماندهای صنعتی و ویژه و اخذ گواهی امحاء ازشرکت‏های ذی صلاح، اخذ گواهینامه مدیریت پسماندعادی ازسازمان مدیریت پسماند شهرداری در راستای اجرای آیین نامه مدیریت سبزجهت کلیه نواحی، اخذ معاینه فنی جهت کلیه خوردوها، اخذ معاینه فنی موتورخانه ها، برگزاری آموزش‏های زیست محیطی به صورت آنلاین با توجه به شیوع ویروس کرونا، نگهداشت استاندارد ISO 50001:2011 ISO14001:2015  برشمرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با بیان اینکه شعار روزجهانی محیط زیست سال2021احیای اکوسیستم‎ها عنوان شده ادامه داد:تامین انرژی لزوما"مستلزم تخریب محیط زیست نیست و نباید فراموش کرد که حفظ محیط زیست دراولویت‎ها درحوزه‏های مسئولیت اجتماعی و ازاهداف اولیه این مجموعه بوده است.
وی خاطرنشان کرد که صنعت گازدوستدار محیط زیست بوده و در بین سوخت‏های فسیلی از کمترین آلودگی زیست محیطی برخورداراست و زیرساخت‏های گسترده و ارزشمندی که درزنجیره تامین گازایجادشده،بخش عمده ای ازانرژی پاک را دربخش‏های صنعتی ،تجاری وخانگی تامین می‏کند.
سمیعی در آخر به این نکته تاکید کرد که فرهنگسازی مصرف، زیربنای استفاده از آن انرژی است و رعایت پروتکل‏های محیط زیست ضروری است تا ضمن بهره مندی از این نعمت الهی درنوع و چگونگی مصرف نیز
دقت نظر به عمل آورده شود.