خانه‌های تاریخی کاشان؛ از باغ فين تا خانه منوچهري

کاشان در ۲۵۰ کیلومتری جنوب تهران واقع شده است و برخی از زیبا‌ترین بنا‌های تاریخی و جاهای دیدنی ایران را در خود جای داده است.


کاشان در 250 کیلومتری جنوب تهران واقع شده است و برخی از زیبا‌ترین بنا‌های تاریخی و جاهای دیدنی ایران را در خود جای داده است.
باغ فین، خانه طباطبایی‌ها، خانه بروجردی‌ها، خانه عامری‌ها، خانه عادل، خانه مرشدی، خانه عباسیان، خانه منوچهری و خانه راهب تنها برخی از زیبا‌ترین جا‌های دیدنی ایران هستند که در این شهر 7000 ساله همچون ستاره‌ای درخشان، معماری باشکوه بنا‌های ایرانی را به رخ گردشگران می‌کشند.
سقف‌های نفیس، نقاشی‌های دیواری هنرمندانه و حیاط‌هایی پر از درخت انار همان چیزی است که شما در خانه‌های تاریخی و چشم‌نواز این شهر خواهید یافت.محله سلطان امیراحمد یکی از دیدنی‌ترین مناطق ایران است که قطعا از دیدن آن لذت خواهید برد.
خانه بروجردی‌ها شباهت زیادی به خانه طباطبایی‌ها دارد.برخی از این خانه‌ها اکنون به عنوان مهمانسرا پذیرای گردشگران هستند.پس در سفر
به شهر کاشان می‌توانید حس زندگی در این خانه‌ها را تجربه کنید.
بهترین زمان برای بازدید از کاشان فصل بهار است.در فصل بهار بوی گلاب از زمین و آسمان فضایی را ایجاد می‌کند که احساس می‌کنید شهر با گلاب شست‌و‌شو داده شده است.