ایجاد شهرک طلا یک ضرورت است

مدیر استاندارد یزد:

مدیر کل اداره استاندارد استان یزد گفت:ایجاد مجتمع و شهرک طلا در استان یزد یک ضرورت است.



مدیر کل اداره استاندارد استان یزد گفت:ایجاد مجتمع و شهرک طلا در استان یزد یک ضرورت است.
محمد رضا زارع بنادکوکی که به اتفاق فرماندار و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی یزد به بازدید از واحد تولیدی النگوی عقیق رفته بود افزود:با ایجاد مجتمع وشهرک طلا ،تمامی سازندگان و حتی فروشندگان مصنوعات طلا و جواهر استان میتوانند در این مجموعه حضور یابند.
وی در این خصوص ادامه داد:از جمله مشکلات پیش روی استاندارد یزد سختی نظارت و کنترل سازندگان طلای استان است ،چرا که پراکندگی موجود برنامه‌ریزی‌های نظارت و بازرسی را در گاهی از موارد غیر ممکن و مختل می‌سازد.
این مقام مسئول تاکید کرد:در صورتی که سازندگان مصنوعات فلزات گران بهای استان دور هم جمع شوند ،به راحتی متصدیان آنها میتوانند از استاندارد یزد خدمات گرفته و انتقال امکانات آموزشی و مشاوره ای به آنان سهل تر انجام می‌شود.مدیر کل اداره استاندارد استان یزد گفت:از جمله دیگر مزایای ایجاد مجتمع و شهرک طلا آن است که نیروی انتظامی با قوت و سهولت بیشتری میتواند نسبت به تامین امنیت این قشر مبادرت ورزد، که این رویه سبب می شود آرامش خاطر خوبی برای سازندگان فراهم شود.
زارع افزود: تولیدات طلای یزد جلوه دیگری به صنایع دستی استان داده و متقاضیان و مشتریان زیادی را از اقصی نقاط کشور و جهان به سوی خود کشیده ،به گونه‌ای که از این طریق یزد به معروفیت خاصی دست یافته است.
وی در پایان گفت: صنعت زیور آلات طلا و جواهر در استان ، یکی از صنایع ریشه دار می‌باشد و یزد توانسته است  همیشه به عنوان یکی از استان‌های مطرح در این حوزه به حساب آید، که ما وظیفه داریم نسبت به حفظ این جایگاه کوشا باشیم.