بازدید فرماندار یزد از اداره کل استاندارد

فرماندار شهرستان یزد با همراهی معاون برنامه‌ریزی فرمانداری و بخشدار بخش مرکزی از مجموعه اداری،فنی و آزمایشگاهی اداره کل استاندارد استان یزد بازدید کرد.



فرماندار شهرستان یزد با همراهی معاون برنامه‌ریزی فرمانداری و بخشدار بخش مرکزی از مجموعه اداری،فنی و آزمایشگاهی اداره کل استاندارد استان یزد بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان یزد، این بازدید با هدف بررسی مشکلات و موانع کاری این اداره اثر گذار و آشنایی با امکانات، شرح وظایف و ماموریت‌های استاندارد یزد و همچنین اتخاذ تصمیم در خصوص همکاری‌های دو جانبه انجام شد.
سید محمد رستگاری در نشست شورای معاونین اداره کل استاندارد استان یزد گفت: استاندارد و کیفیت از جایگاه ویژه ای در جامعه برخوردار هستند و با توجه به اثر مهمی که این دو مقوله در زندگی روزمره افراد دارند ، فرمانداری شهرستان یزد با تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود آماده همکاری با اداره کل استاندارد استان یزد می‌باشد.
وی افزود:از طریق برگزاری گشت‌ها و بازدیدهای مشترک تولیدی و صنفی به ویژه در حوزه صنایع غذایی وآرد ، پل ارتباطی این دو نهاد دولتی  محکمتر شده و با مجموعه فعالیت‌های مشترکی که خواهیم داشت قادر هستیم با همراهی و همکاری مردم خوب شهرستان و دیگر دوایر دولتی و غیر دولتی مرتبط ،آرامش و امنیت را برای شهروندان به ارمغان بیاوریم.
مدیرکل اداره استاندارد استان یزد نیز در این نشست با تشریح مشکلات، موانع کاری، امکانات ، شرح وظایف و ماموریت‌های استاندارد یزد گفت:از مجموع واحدهای تولیدی و صنعتی فعال استان، 700واحد تولیدی - خدماتی و 600 واحد طلاسازی که در مجموع یک هزارو 300 واحد تولیدی را تشکیل می‌دهند تحت پوشش ما هستند که واحدهای طلاسازی با توجه به مکاتبات اخیری که با آن‌ها داشته‌ایم در حال به روز رسانی می‌باشند.
محمد رضا زارع بنادکوکی در ادامه سخنان خود افزود: برای امسال برنامه های مختلف و متنوعی را در خصوص توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد تدارک دیده ایم ،که از فرمانداری شهرستان یزد نیزدرخواست داریم از تمامی ابزارهای در دست خود به ویژه رسانه های دیداری،شنیداری،مجازی و مکتوب کشوری و محلی برای کمک به استاندارد یزد بهره برداری کند.