رئيس قوه قضاييه: اصلاح ساختار‌هاي فسادزا بسيار مهم است

رئيس قوه قضاييه گفت: اصلاح ساختار‌هاي فسادزا از سوي مجلس شوراي اسلامي بسيار مهم است.

 

    رئيس قوه قضاييه گفت: اصلاح ساختار‌هاي فسادزا از سوي مجلس شوراي اسلامي بسيار مهم است.

    به گزارش صدا و سيما؛ حجت الاسلام والمسلمين سيد ابراهيم رئيسي در حاشيه مراسم افتتاحيه يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي درباره توقع از مجلس جديد گفت: نخست بايد به منتخباني که مردم به آن‌ها اعتماد کردند تبريک مي‌گويم؛ نکته اول درباره مجلس آن است که مانند همه جاي نظام بايد همواره خداباوري را در راس امور قرار دهد و خدا را مدنظر داشته باشد که اين اخلاص براي همه امور گشايش ايجاد مي‌کند.

    وي افزود: نکته دوم نيز مردم باوري است که منتخبان، نماينده مردم اند و داشتن دغدغه مردم، مشکل مردم و گرفتاري‌هاي مردم بايد مسئله اصلي باشد و ارائه راهکار‌ها در اين خصوص هم بايد مسئله محوري باشد.

    رئيس قوه قضاييه ادامه داد: مسئله محوري در تعيين اولويت‌ها و ارائه راهکار‌ها و راه حل‌ها براي اين مسائل، بسيار مهم است که مجلس بايد دنبال کند.

    حجت الاسلام والمسلمين رئيسي گفت: اصلاح ساختار‌هاي فسادزا از سوي مجلس يازدهم بسيار مهم است و نظارت بر دستگاه‌هاي اداري با همکاري قوه قضاييه که خود نيز مسئوليت نظارت را بر عهده دارد، بسيار اهميت دارد.

    وي افزود: تنقيح قوانين در مجلس بسيار اهميت دارد ان شاءالله در اين دوره از مجلس گام‌هايي که برداشته مي‌شود در جهت حل مشکلات مردم و رضايت مردم باشد.

    رئيس قوه قضاييه گفت: ما نيز در خدمت مجلس خواهيم بود و اميدواريم محصول اين همکاري که با دولت، مجلس و همه بخش‌ها داريم؛ افزايش اعتماد عمومي و رضايتمندي مردم باشد.