امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام در کنکور سراسری سال ۹۹

کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ در روزهای ۳۰ و ۳۱ مردادماه ۹۹ برگزار می‌شود و امروز ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۹ آخرین فرصت برای داوطلبان جهت ثبت نام در این آزمون است.


کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ در روزهای ۳۰ و ۳۱ مردادماه ۹۹ برگزار می‌شود و امروز ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۹ آخرین فرصت برای داوطلبان جهت ثبت نام در این آزمون است.
به گزارش مهر، به دنبال اطلاعیه ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۹ مبنی بر اعلام تاریخ جدید برگزاری کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ (در روزهای  ۳۰ و ۳۱ مردادماه ۹۹)، تسهیلاتی برای داوطلبان در نظر گرفته شد.
کنکور سراسری سال ۹۹ به منظور پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای ۳۰ و ۳۱ مردادماه ۹۹ برگزار می‌شود.
امکان مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان ثبت نام کننده در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ و همچنین مهلت جدید ثبت‌نام آن دسته از داوطلبانی که در موعد مقرر موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، فراهم شده است.
اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان از روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org قرار گرفته است و داوطلبان، می‌توانند تا امروز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت نسبت به مشاهده و کنترل مجدد اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل اطلاعات خود را ویرایش کنند.
داوطلبانی که قبلاً در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده‌اند، نیز می توانند تا امروز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام بتوانند نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.
به گزارش مهر، کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ در روزهای ۳۰ و ۳۱ مردادماه ۹۹ برگزار می‌شود.