دیدار ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با مدیر مخابرات

دکتر علیرضا امانی به منظور همکاری و تعامل فی مابین مخابرات منطقه مرکزی و دانشگاه علوم پزشکی استان با مدیران مخابرات دیدار و گفتگو کرد.

اراک-خبرنگار آفرینش
دکتر علیرضا امانی به منظور همکاری و تعامل فی مابین مخابرات منطقه مرکزی  و دانشگاه علوم پزشکی استان با مدیران مخابرات دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه مرکزی ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی به همراه معاونین و مدیران به منظور بررسی و توسعه و اجرای طرح‌های خصوصی فیبر نوری با مهندس لطفی  دیدار کردند و در خصوص بررسی مشکلات و اجرای طرح‌های اختصاصی و مجهز کردن دانشگاه‌ها به اینترنت در بسترفیبر نوری مخابرات ، ارائه راهكار‌های نسخ الكترونیك و تقویت زیر ساخت‌های ارتباطی دانشگاه به منظور گستردگی و اثر بخشی ارائه خدمات الكترونیكی در بحث الكترونیك كردن نسخ پزشكی و بحث دارو، توسعه شبکه سلامت در استان، اتصال مراکز و خانه‌های بهداشت به اینترنت و ارائه سرویس‌های ویژه به کلیه مرتبطین با دانشگاه علوم پزشکی اعم از پزشکان و کارکنان در سالن جلسات مخابرات به بحث و گفت وگو پرداختند.دکتر امانی در این جلسه نیز با اشاره به اهمیت توسعه ارتباطات و نیز ارایه سرویس‌های ویژه اینترنت پرسرعت باند پهن مخابرات به مؤسسات، سازمان‌ها و دانشگاه‌ها ، از حسن ارتباط دوجانبه دانشگاه و شرکت مخابرات به نیکی یاد کرد و افزود: مخابرات نقش حیاتی در ایجاد زیر ساخت های ارتباطی بین سازمانها و نهادها دارد.
لطفی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشكی مرکزی در ارائه خدمات الكترونیكی و بحث دولت الكترونیك، خوب عمل كرده است؛ این و تمامی مراکز درمانی ما در شهر اراک به فیبر نوری مجهز شده اند .
در پایان این نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاش های مخابرات در جهت همراهی و همکاری و ایجاد زیرساخت آنتن دهی دانشگاه علوم پزشکی سردشت اراک تشکر و قدردانی کرد .