برپايي نمایشگاه عیدانه در دماوند

به گزارش خبرنگار آفرینش، نمایشگاه عیدانه حاصل تلاش بانوان هنرمند شهرستان دماوند در مجتمع فرهنگی هنری کوثر برپا شد.

دماوند-ایرج صادقعلی
به گزارش خبرنگار آفرینش، نمایشگاه عیدانه حاصل تلاش بانوان هنرمند شهرستان دماوند در مجتمع فرهنگی هنری کوثر برپا شد.
فاطمه علی قاسمی، مسئول برگزاری نمایشگاه عیدانه  بیان داشت: نمایشگاه عیدانه حاصل تلاش ۸ بانوی هنرمند و عضو انجمن کارآفرینی کاراوند است که در این نمایشگاه جمعی، صنایع دستی و آثار هنری خود را برای عرضه به شهروندان آماده کرده اند.
وی افزود:در این نمایشگاه هنری و صنایع دستی، تولیداتی با رزین و چوب، شمع و سنگ مصنوعی، چرم، خطاطی و سرامیک، دست ساخته‌های تمام چوب، مکرومه بافی، عروسک‌های خمیری، اکسسوری سرامیک، میناکاری، پلی استر و پتینه عرضه شده است.
قاسمی بیان کرد:این نمایشگاه جهت بهتر شناخته شدن مقوله کارآفرینی و اهمیت دادن به کارآفرینان در شهرستان دماوند برگزار شده است و از مسئولین شهری و شهرستان دماوند مجدداً دعوت می‌کنیم از این نمایشگاه بازدید نمایند.
گفتنی است بانوان هنرمند و شرکت کننده در نمایشگاه عیدانه، صنایع دستی و آثار هنری عرضه شده در نمایشگاه را این گونه معرفی نمودند.
فاطمه علی قاسمی:کار با رزین و چوب، تولید انواع ظروف تمام رزین دکوری، تابلو و ساعت‌های چوب و رزین و اکسسوری و زیورآلات
محبوبه فریدون‌خانی:دوخت انواع کیف، اکسسوری و جا کلیدی، کیف کارت و کیف پول، کمربند که تمامی کار‌ها تمام دست دوز وچرم اصل می‌باشد
فاطمه حسینی: ساخت شمع و سنگ مصنوعی و قالب‌های سیلیکونی که انواع شمع و قالب‌های سیلیکونی و اکسسوری سنگ مصنوعی تمام دست ساز است
سعیده خطیب: ساخت انواع اکسسوری گل و عروسک‌های خمیری، گل سر، تل و تاج کریستالی و عروسک‌های خمیری دست‌ساز
مریم فاقدی: ساخت انواع کارهای چوبی و پلی استر شامل دکوری‌های پتینه و ترنسفری و چوبی دست‌ساز
نعیمه هاشمی‌زاده:ساخت اکسسوری و استند چوبی تابلو معرق وتولید انواع اکسسوری‌های ریز چوبی و اردو‌خوری، تابلو‌های معرق تمام دست‌ساز
المیرا یعقوبی باغبان:ساخت سرامیک دست‌ساز و خطاطی مدرن روی آیینه، تابلوهای تلفیقی از پتینه و خطاطی مدرن ساخت سرامیک‌های دست ساز و طراحی مهرناز محمدی:ساخت و تولید کارهای مینا‌کاری و انواع تابلو آیینه، هفت سین، و گلدان میناکاری شده دست‌ساز.