آیا ذوب آهن ابزار کافی برای کسب سهمیه آسیا را دارد؟

سرپرست باشگاه ذوب آهن در حالی از لزوم کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرده است که این تیم روزهای عجیبی را تجربه می‌کند.


سرپرست باشگاه ذوب آهن در حالی از لزوم کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرده است که این تیم روزهای عجیبی را تجربه می‌کند.
به گزارش مهر، رحمان رضایی بازیکن پیشین تیم ذوب آهن که اواخر فصل گذشته به عنوان مدیر فنی روی نیمکت این تیم نشست، به عنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب شد.
احمد جمشیدی سرپرست این باشگاه بعد از انتخاب رضایی با بیان این که وی را از بین چند گزینه و بعد از بررسی جوانب مختلف انتخاب کردیم، از توقع و لزوم کسب سهمیه آسیا برای سبزپوشان صحبت کرد.
 سرپرست ذوب آهن در حالی از کسب سهمیه آسیا برای تیمی که تا آخرین هفته‌های فصل گذشته  گزینه سقوط به لیگ دسته اول بود صحبت می‌کند که از همان تیم که در نهایت با ۳۰ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت، بازیکنان اصلی زیادی جدا شده و تنها ورودی این تیم تا امروز سرمربی است.
از تیم ذوب آهن دانیال اسماعیلی فر و محمد نژاد مهدی به سپاهان پیوستند، احسان پهلوان به پرسپولیس پیوست و جدایی هادی محمدی از این تیم نیز قطعی شده و از لیگ هند به عنوان مقصد بعدی این مدافع میانی یاد می شود.
مدیران ذوب آهن اگر برای فصل آینده سهمیه آسیایی می‌خواهند باید اصول آن را هم حفظ کنند. از ابتدایی ترین اصول موفقیت و به خصوص کسب سهمیه آسیا، حفظ استخوان بندی تیم، تقویت و ترمیم نقاط ضعف است؛ اتفاقی که تا امروز در این تیم روی نداده است.