۳۶۰۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت‌های سیل گلستان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان:

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان،عابدی رئیس سازمان در جمع خبرنگاران استان در آیین متمرکز گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه استان اظهار کرد:حدود بیش از سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان مجموعه اعتبارات و تسهیلاتی بود که به استان برای جبران خسارت‌های سیل ابلاغ و در بخش‌های مختلف انجام شد.

۳۶۰۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت‌های سیل گلستان


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان،عابدی رئیس سازمان در جمع خبرنگاران استان در آیین متمرکز گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه استان اظهار کرد:حدود بیش از سه هزار و 600 میلیارد تومان مجموعه اعتبارات و تسهیلاتی بود که به استان برای جبران خسارت‌های سیل ابلاغ و در بخش‌های مختلف انجام شد.
رئیس سازمان گفت:اقداماتی که در قرارگاه بازسازی و نوسازی استان گلستان صورت گرفت باعث شده است که استان از نظر پیشرفت فیزیکی در بین استان‌های سیل‌زده پیشتاز  باشد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان ادامه داد:22 هزار و 353 واحد مسکونی از این اعتبار بهره مند شدند و 71 میلیارد تومان از این اعتبارات نیز صرف زیر‌ساخت‌های معابر روستا شد. وی تاکید کرد:پیگیری‌های متعددی انجام شد که بخشی از اعتبارات تملک و بخشی نیز تحت عنوان تسهیلات ارزان قیمت در حوزه مسکن، معیشت، واحدهای صنعتی و گردشگری برای جبران خسارت‌های به وجود آمده از سیل رقم بخورد.عابدی بیان داشت: ۳۶۰۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت‌های
سیل گلستان هزینه شد و براساس برآورد انجام شده چهار هزار و 900 میلیارد تومان سیل به بخش‌های مختلف استان خسارت وارد کرده است.