۹۵ طرح مخابراتی در کردستان اجرا شده است

مدیر مخابرات منطقه کردستان:

مدیر مخابرات منطقه کردستان: ۹۵ طرح مخابراتی در کردستان اجرا شده است


 

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون
۹۵ طرح مخابراتی با سرمایه‌گذاری بیش از ۴۳ میلیارد ریال در استان اجرا شده است.به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۵ طرح مخابراتی با سرمایه‌گذاری بیش از ۴۳ میلیارد ریال در استان اجرا شده است.
وی افزود: این تعداد طرح به منظور تأمین امکانات و تجهیزات لازم در حوزه سیستم‌های مخابراتی و با سرمایه‌گذاری ۴۳ میلیارد و ۹۲۴ میلیون ریال، اجرا شده است.
وی افزایش تعداد پورت‌های ADSL به میزان هزار و۷۶۰ پورت در قالب ۴۷ طرح، افزایش پورت‌های VDSL به تعداد ۸۹۶ پورت در قالب هفت طرح، افزایش پورت‌های تلفن ثابت به تعداد چهار هزار و ۵۵۶ پورت در قالب ۴۱ طرح را از جمله طرح‌های انجام شده ذکر کرد.
مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: همچنین تعویض تجهیزات قدیمی و خارج از رده با نصب سوئیچ جدید با تکنولوژی روز در ۲۴ نقطه روستایی و پروژه طرح خدمات رسانی با اجرای چند طرح اختصاصی از دیگر پروژه‌های اجرا شده توسط مخابرات منطقه است.
وی افزود: نصب تجهیزات برای ارائه اینترنت پرسرعت در ۱۴ نقطه روستایی و ۵۷۶ پورت و نصب سوئیچ تلفن ثابت و ایجاد مرکز مخابراتی مستقل در ۶ روستا و ۵۷۶ پورت از دیگر اقدامات این مجموعه در حوزه سیستم‌های مخابراتی است.
حکمت فراهم کردن شرایط مناسب برای ارائه به موقع و پاسخگویی به نیاز مشتریان جدید را از اهداف و مزایای طرح‌های اجرا شده در نقاط مختلف استان اعلام کرد و گفت: طرح‌های مخابراتی انجام شده، در نقاط روستایی و شهری استان عملیاتی شده است.