بازگشت دردسر شیرین به خط دفاعی پرسپولیس

کادر فنی پرسپولیس بار دیگر با دشواری در انتخاب بازیکنان خط دفاعی خود روبرو شد.


کادر فنی پرسپولیس بار دیگر با دشواری در انتخاب بازیکنان خط دفاعی خود روبرو شد.
به گزارش مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به مصاف فولاد خوزستان می رود که مصدومان این تیم نظیر محمد نادری مشکلی برای حضور در ترکیب سرخپوشان ندارند.
نادری در حالی می تواند با مجوز کادر فنی برای پرسپولیس بازی کند که این تیم در غیاب وی دو پیروزی یک بر صفر مقابل شاهین شهرداری بوشهر و ماشین سازی تبریز کسب کرده بود.
کلین شیت‌های بوژیدار رادوشوویچ در حالی رقم خورد که خط دفاعی سرخپوشان در هر دو بازی تغییر کرد اما استحکام خط دفاعی این تیم دچار مشکل نشد.
محمد نادری که در غیاب محمد انصاری به گزینه نخست دفاع چپ پرسپولیس تبدیل شده بود با آسیب دیدگی روبرو شد تا محسن ربیع خواه و شجاع خلیل زاده جای او بازی کنند و عملکرد قابل قبولی هم داشته باشند.
شرایط ایده آل سید جلال حسینی، خلیل زاده، کنعانی زادگان، محمد نادری و مهدی شیری می تواند بار دیگر تبدیل به دردسر شیرین یحیی گل محمدی برای انتخاب چهار بازیکن خط دفاعی خود شود. مدافعانی که نقش زیادی در صدرنشینی سرخپوشان تا پایان هفته بیست و چهارم و اختلاف امتیاز ۱۴ امتیازی آنها با رده های دوم و سوم جدول دارند.
تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۲۱ پنجشنبه هفته جاری با فولاد خوزستان در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به دلیل شیوع بیماری کرونا بازی می کند.