کاسیانو دیاز موریرا در یک قدمی پرسپولیس

کاسیانو دیاز موریرا در یک قدمی پرسپولیس

 


یکی از نام‌هایی که از ابتدای فصل نقل ‌وانتقالات برای تقویت خط حمله پرسپولیس مطرح شد، «کاسیانو دیاز موریرا» مهاجم برزیلی تیم فوتبال ویزلا بود.
رقم درخواستی او بالغ بر ۵۰۰ هزار یورو بود که این مساله حضورش در پرسپولیس را در هاله‌ای از ابهام قرار داد. سپس رسانه‌های پرتغالی عنوان کردند که او به تیم سامسون اسپور ترکیه خواهد رفت اما به نظر این اتفاق تنها یک تبلیغ برای این بازیکن بود.با این حال پس از حدود ۲۰ روز مذاکره رقم پیشنهادی کاسیانو و باشگاه پرسپولیس بهم یکدیگر نزدیک شد و توافق نسبی حاصل گردید. بر این اساس، او به‌زودی به تهران خواهد آمد تا قراردادش را با سرخپوشان نهایی کند.
کاسیانو ۷ گل در لیگ پرتغال به‌ثمر رسانده و ۲ پاس گل هم داده است. او در مجموع ۲۵ بازی و ۱۵۹۳ دقیقه برای ویزلا به میدان رفته که از نظر میانگین زمان بازی در رده بیست و سوم برترین گلزنان لیگ پرتغال قرار گرفت.
این در حالی است که داروین نونز ستاره جدید لیورپول و فصل قبل بنفیکا در آن در صدر جدول قرار دارد و مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو در رده دوم است. علی علیپور دیگر بازیکن ایرانی این فهرست در رده بیست و ششم برترین گلزنان لیگ پرتغال قرار گرفت.
میانگین گل زده کاسیانو ۰.۲۸ صدم درصد گل در هر مسابقه است. کاسیانو یک گل در جام حذفی و یک گل هم در جام اتحادیه به ثمر رسانده است.