پالادیوم اول شد، هنرمندان پاسارگاد دوم

مسابقات فوتسال جام رمضان در فرهنگسرای رسانه؛

اولین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور چهره های مطرح ورزش و هنر با حضور ۶ تیم شهید حسن رضایی ، نوشابه انرژی زا پالادیوم، هنرمندان پاسارگاد ، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ، مجریان رسانه و یاران رسانه در فرهنگسرای رسانه برگزار شد و در پایان چهره تیم‌های اول تا سوم این رقابت ها مشخص گردید .




اولین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان  با حضور چهره های مطرح ورزش و هنر با حضور 6 تیم شهید حسن رضایی ، نوشابه انرژی زا پالادیوم، هنرمندان پاسارگاد ، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ، مجریان رسانه و یاران رسانه در فرهنگسرای رسانه برگزار شد و در پایان چهره  تیم‌های اول تا سوم این رقابت ها مشخص گردید .
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، اولین دوره مسابقات فوتسال 6 جانبه جام رمضان، یادواره شهید سردار سلیمانی با حمایت مالی بانک تجارت در سالن ورزشی فرهنگسرای رسانه برگزار شد که در نهایت 4 تیم هنرمندان پاسارگاد، مجریان رسانه، یاران رسانه و نوشابه‌ انرژی‌زای پالادیوم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند .در نخستین مسابقه نیمه نهایی، دو تیم یاران رسانه و نوشابه انرژی‌زای پالادیوم به مصاف یکدیگر رفتند که تیم نوشابه انرژی‌زای پالادیوم با 3 گل تیم یاران رسانه را شکست داد تا نخستین فینالیست این دوره از مسابقات باشد. دیگر مسابقه از مرحله نیمه‌نهایی بین دو تیم هنرمندان پاسارگاد و مجریان رسانه برگزار شد که نتیجه بازی 5 بر یک به سود هنرمندان پاسارگاد به پایان رسید تا این تیم ضمن راه‌یابی به فینال مسابقات، حریف نوشابه انرژی‌زای پالادیوم شود.
گفتنی است که در دیدار رده‌بندی تیم‌های یاران رسانه و مجریان رسانه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم یاران رسانه بازی بهتری را از خود نشان داد و توانست با نتیجه 4 بر یک پیروز شده و رتبه سوم را از آن خود نماید و تیم مجریان رسانه به رتبه چهارم رسید.
در بازی فینال این دوره از مسابقات تیم‌های نوشابه انرژی‌زای پالادیوم و هنرمندان پاسارگاد به مصاف یکدیگر رفتند که بازی دو تیم در وقت های قانونی با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید و در ضربات پنالتی تیم پالادیوم 3 بر یک برنده شد و به عنوان قهرمانی دست یافت .شود.
 رتبه‌بندی پایانی مسابقات به شرح زیر است:
رتبه اول:      نوشابه انرژی‌زای پالادیوم
رتبه دوم:     هنرمندان پاسارگاد
رتبه سوم:    یاران رسانه
رتبه چهارم: مجریان رسانه
تیم اخلاق:  شهید حسن رضایی
براساس این گزارش، مراسم جشن قهرمانی و اهدای جوایز تیم‌های اول تا سوم روز شنبه 17 اردیبهشت ماه از ساعت 20 در سالن
دکتر یونس‌شکرخواه فرهنگسرای رسانه با حضور مدیران ارشد بانک تجارت، مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و رئیس فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.
گفتنی است ، سرپرستی این مسابقات را نادر انصاری مدیر ورزش فرهنگسرای رسانه بر عهده داشت ، و این رویداد در سالهای آینده نیز برگزار خواهد شد.
از جمله چهره‌‌های شناخته شده ورزشی ،فرهنگ و رسانه که در این مسابقات حاضر داشتند میتوان به محمد منصوری، سپهر حیدری بازیکنان اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس ، امید زندگانی و فرشید فهیم مجری و بهمن کشانی اشاره کرد که همراه با تیم‌های فوتسال پالادیوم ,هنرمندان پاسارگاد، منتخب فوتسال سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مجریان رسانه، رسانه و منتخب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این رویداد حضور داشتند.