عضو هیات مدیره نساجی: نساجی شایسته قهرمانی بود

عضو هیات مدیره باشگاه نساجی گفت: در پروسه جام حذفی تیم ما بهترین عملکرد را نسبت به سایرین داشت و با شایستگی به مقام قهرمانی در این مسابقات رسید.

عضو هیات مدیره نساجی: نساجی شایسته قهرمانی بود

 


عضو هیات مدیره باشگاه نساجی گفت: در پروسه جام حذفی تیم ما بهترین عملکرد را نسبت به سایرین داشت و با شایستگی به مقام قهرمانی در این مسابقات رسید.
به گزارش مهر، تیم فوتبال نساجی در فینال جام حذفی فوتبال کشور با یک گل آلومینیوم اراک را در ورزشگاه آزادی شکست داد تا به عنوان قهرمان
 سی و پنجمین دوره این مسابقات شناخته شود.امیر عرب عضو هیات مدیره این باشگاه در گفتگو با مهر اظهار داشت: این قهرمانی را قبل از همه به مردم استان مازندران خاصه مردم شهر قائمشهر تبریک می‌گویم. نساجی می‌تواند الگوی خوبی برای تیم‌های شهرستانی و به ویژه تیم‌های ریشه دار شهرستانی باشد و همچنین می‌تواند یک الگوی کاملاً مناسب برای تیم‌هایی باشد که در بخش خصوصی اداره می‌شوند. ما یک تیم شهرستانی بودیم که حتی زمین بازی هم نداشتیم و تمام دیدارهایمان را خارج از خانه انجام دادیم، با این وجود فعل خواستن را صرف کردیم و به آنچه شایسته‌اش بودیم رسیدیم.
معاون پیشین باشگاه استقلال و عضو کنونی هیات مدیره باشگاه نساجی در ادامه تصریح کرد: امیدوارم دستگاه ورزش نگاه ویژه‌ای به نساجی داشته باشدعرب خاطرنشان ساخت: نساجی سال‎هاست در بخش خصوصی اداره می‌شود و امروز سکان هدایت آن بر عهده رضا حدادیان است که قبل از حضور در نساجی هم بارها نشان داده بود دغدغه فوتبال را دارد. او امروز با جان و دل در قائم شهر است و خودش را وقف نساجی کرده است. حدادیان توانست همدل و اتحاد خوبی در خانواده بزرگ نساجی ایجاد کند و به همین دلیل نساجی توانست اولین جام قهرمانی کشوری خود را به دست آورده و برای اولین بار تجربه حضور در آسیا را داشته باشد.
وی اضافه کرد: از امروز رسالت و وظیفه تیم مدیریتی نساجی
صد چندان می‌شود چون این باشگاه باید به عنوان یکی از نمایندگان کشور در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند.
عضو هیات مدیره باشگاه نساجی در خصوص عملکرد کادر فنی این تیم و به ویژه ساکت الهامی گفت: ما از کادر فنی خوب و باتجربه‌ای بهره می‌بریم و ساکت الهامی هم در عمل توانمندی‌های خودش را نشان داد و نیازی به تعریف و تایید من ندارد.
عرب در ادامه اظهار امیدواری کرد تیمش در هفته‌های باقی مانده از لیگ برتر هم با کسب نتایج مطلوب به جایگاه جدولی‌اش ارتقا بخشیده و بتواند حداقل در رده‌های میانی جدول قرار گیرد.