پرسپولیس منتظر شکست استقلال مقابل سپاهان است

احمد جمشیدیان کارشناس فوتبال :

احمد جمشیدیان کارشناس فوتبال : پرسپولیس منتظر شکست استقلال مقابل سپاهان است



احمد جمشیدیان کارشناس فوتبال ایران در خصوص دیدار پیش روی تیم‌های استقلال و سپاهان در لیگ برتر گفت: جدول طوری است که باید این بازی حساس‌ترین بازی از نیم فصل دوم دانست. هر دو تیم پر مهره هستند و فوتبالی بسیار جسورانه و با کیفیت ارائه می‌دهند. این بازی برای استقلال بسیار مهم است. اما از نظر جدولی آن حساسیت بالا را برای سپاهان ندارد. هرچند سپاهان نیم نگاهی به رده دوم جدول دارد و با شناختی که از نوید کیا دارم مطمئنم او ول کن جدول نیست و تا آخرین روز برای مکان دوم می‌جنگد.
وی افزود: استقلال ماه‌هاست شکست نخورده و اگر در اصفهان
زمین گیر شود، وارد فاز جدیدی از بحران می‌شود که جمع کردن آن بسیار سخت است. اما اگر آبی پوشان با امتیاز از اصفهان بازگردند دیگر در جدول دست نیافتنی نیستند و به احتمال زیاد قهرمانی این فصل شان را امضا می‌کنند. البته که شاگردان مجیدی به جز سپاهان ۵ حریف سرسخت دیگر هم تا پایان فصل پیش رو دارند. اما بازی با سپاهان را برای آنها می‌توان به بازی مرگ و زندگی تشبیه کرد.
وی گفت: بازی با سپاهان پیچ آخر قهرمانی برای استقلال است و حتی چشم پرسپولیسی‌ها هم برای قهرمانی به ساق سپاهانی‌هاست. آخرین امیدهای پرسپولیس برای قهرمانی به شکست استقلال در اصفهان است و اگر آبی پوشان این پیچ را هم به سلامت عبور کنند، تا حدود زیادی امیدهای پرسپولیس هم برای قهرمانی به ناامیدی تبدیل خواهد شد.
جمشیدیان به فاصله ۶ امتیازی آبی پوشان مقابل پرسپولیس اشاره کرد و گفت: این فاصله در ۶ هفته مانده به پایان مسابقات فاصله خوبی است، اما انصافاً بازی‌های استقلال به مراتب دشوارتر از پرسپولیس است و شاید امیدوار ماندن پرسپولیسی‌ها به ادامه این رقابت همین بازی‌های دشوارتر آبی پوشان است.