لیگ قهرمانان آسیا؛ سپاهان و ماموریتی سخت که غیرممکن نیست

لیگ قهرمانان آسیا؛ سپاهان و ماموریتی سخت که غیرممکن نیست



دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا برای فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان دو نماینده کشورمان از امشب آغاز می‌شود و آنها مقابل حریفانی از عربستان و ترکمنستان به میدان خواهند رفت.
 سپاهان - التعاون عربستان؛
سپاهان با دو شکست متوالی دور رفت مسابقات را به پایان رساند و اکنون اگر می‌خواهد وداعی زودهنگام با آسیا نداشته باشد باید در هر سه بازی دور برگشت پیروز شود، ماموریتی سخت که غیرممکن نیست به شرط آنکه سپاهانی‌ها انسجام و وحدت تاکتیکی خود را در میدان حفظ کنند و بازیکنان فقط در خدمت تیم باشند، نیمه دوم بازی سپاهان با التعاون یکی از بدترین نمایش‌های فوتبال سپاهان بود. فوتبالی بی‌نظم که باعث شد تیم سیزدهم لیگ عربستان چهره‌‌ایی کاملا برتر نسبت به تیم سوم لیگ برتر کشورمان داشته باشد.
نویدکیا و شاگردانش باید آن بازی و شکست مقابل الدحیل و التعاون را فراموش کنند. نیمه شب دوشنبه فصل دیگری برای سپاهان خواهد بود زمانی که همه امیدواریم شاهد بازگشت دوباره طوفان زرد آسیا به لیگ قهرمانان باشیم.
بازیکنان سپاهان از نظر فنی هیچ چیز کمتر از لژیونرهای فوتبال التعاون هم  ندارند و نسبت به آنها سرتر هستند فقط باید با تمرکز صدرصدی در میدان حاضر شوند. اشتباه‌های فردی و بچگانه می‌تواند خیلی زود تیم خوب سپاهان را از آرزوهایش در آسیا دور کند اما پیروزی مقابل التعاون هم باعث جبران باخت هفته قبل می‌شود هم سپاهان را 6 امتیازی خواهد کرد تا امیدوارانه بازی‌هایش را دنبال کند. اتفاق‌هایی مانند شکایت از داور بازی با التعاون و... نیز بیشتر عذر و بهانه است باید در میدان حق‌ فوتبال‌مان را بگیریم.