آئین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان برگزار شد

با حضور معاون سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور؛

با حضور معاون سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور؛ آئین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان برگزار شد

 


خرم آباد-پروین بازگیر
 طی آئینی و با حضور "امیر میمنت‌آبادی"، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور؛ مهندس "حشمت‌الله معتمدی" به عنوان سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان معرفی شد و با تکریم "میترا ابراهیمی"، مدیرکل پیشین این اداره کل از زحمات وی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی به عمل آمد.
در این آئین که در سالن آمفی تئاتر اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان واقع در خرم‌آباد برگزار گردید، دکتر احمدرضا دالوند، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، معاونین و جمعی از پرسنل
 اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، مدیران مراکز تابعه و برخی از مدیران آموزشگاه‌های آزاد و دولتی نیز حضور داشتند.
 اعتبارات آموزش فنی و حرفه ای لرستان ۲ برابر می‌شود
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: اعتبارات آموزشی این سازمان در لرستان ۱۰ میلیارد تومان است که برای سال ۱۴۰۱ به ۲ برابر افزایش می‌یابد.
امیر میمنت آبادی افزود: این اعتبارات از محل تبصره ۱۸؛ سفر
رییس جمهوری و سایر منابع تامین خواهد شد.
وی با اشاره به نوسازی، تجهیز و تکمیل مراکز فنی و حرفه‌ای لرستان گفت:زیر ساخت‌های خوبی در استان فراهم شده است و اعتبارات سال آینده به تجهیزه و تکمیل واحدهای فنی اختصاص داده می‌شود.
میمنت آبادی ادامه داد: مراکز فنی و حرفه‌ای لرستان با کمبود
مواد مصرفی و تجهیزات مواجه هستند که در این راستا اعتبار خوبی برای ۱۴۰۱ پیشنهاد شده است تا تحول مورد نظر در استان با حضور مربیان ویژه تحقق یابد.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در ادامه با اشاره به چگونگی انتخاب مدیران در دولت سیزدهم، گفت: در دولت مردمی رئیسی یک مدیر بایستی بتواند با کار شبانه روزی و جهادی از تجربیات گذشته استفاده نموده و با شناسایی نقاط ضعف و قوت، تهدیدها را به فرصت تبدیل نموده و تجربیات ارزنده خود را به مدیران بعدی انتقال دهد.
وی اضافه کرد: سرپرست جدید اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان با یک توان و انرژی مضاعف و با پشتوانه تجربیات و توانمندی‌هایی که دارد می‌تواند در آینده با سخت کوشی و تلاش مضاعف در راستای اهداف توسعه‌ای سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گام بردارد.
میمنت آبادی با بیان این‌که در دولت رئیسی و در سیاست‌های
وزارت کار انتخاب و انتصاب یک مدیر فرآیند مفصلی داشته است، اظهار داشت: آیتم مدنظر ما در انتخاب سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان این بوده که حتماً مدیر جدید از کارشناسان و مدیران و افراد بومی و شاغل در این اداره کل باشد.
معاون سازمان فنی و حرفه‌ای کشور با اشاره به این‌که اقتضای هر دولتی است که با شروع به کار تغییرات مدیریتی را نیز در دستور کار قرار می‌دهد و قطعاً تغییر به منزله‌ی تنزل نیست، خاطر نشان کرد: با توجه به روحیه انقلابی و سوابق درخشانی که از مدیرکل پیشین فنی و حرفه‌ای لرستان سراغ داریم قطعا از ظرفیت وی در همین استان و یا در مقاطع بالاتر در این دولت استفاده خواهد شد.
وی یادآور شد: اداره کل فنی و حرفه‌ای لرستان از نیروی انسانی و کارشناسان توانمندی برخوردار است که هر کدام می‌توانند در یک شهرستان یا در ستاد و مجموعه مدیریتی این اداره‌کل مهم نقش آفرین باشند.
80 درصد از قشر محروم جامعه چشم امید به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دارند
سرپرست جدید اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان نیز با بیان این‌که ۱۶ گروه هدف در سازمان فنی و حرفه‌ای داریم، گفت:80 درصد از قشر محروم جامعه چشم امید به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دارند.
حشمت‌الله معتمدی افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود و با اتکا به توانمندی‌های نیروهای انسانی و تجهیزاتی که در اختیار داریم می‌توانیم
با اتحاد و همت بالا کارگاه‌ها را رونق داده و به دورانی برگردیم که آموزش‌ها را در این کارگاه‌ها به اجرا بگذاریم و بر پایه کیفیت بالای آموزش‌ها به اشتغال استان کمک کنیم.وی اظهار کرد: خدا را شاکرم توفیقی حاصل شد تا بار دیگر راه مقدس مهارت‌آموزی را به مدد دانش و تجربیات همکاران خودم ادامه بدهیم و بتوانیم در راستای رفع محرومیت استان و در جهت تکمیل زنجیره اشتغال گام برداریم.