بیژن ذوالفقارنسب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس: پرسپولیس باید بازیکن خارجی شایسته بگیرد

بیژن ذوالفقارنسب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس: پرسپولیس باید بازیکن خارجی شایسته بگیرد


بیژن ذوالفقارنسب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به اقدام وزیر ورزش و جوانان برای ایجاد ثبات در مدیریت پرسپولیس گفت: اعضای هیات مدیره براساس سوابق کاری و ورزشی انتخاب شدند و با توجه به نیازهای باشگاه پرسپولیس و ظرفیت‌های عمومی که این افراد دارند در هیات مدیره حضور یافتند. رضا درویش سابقه مدیریت در باشگاه سایپا را داشته و به نظر می‌رسد هماهنگی خوبی با وزیر و سایر همکاران می‌تواند ایجاد کند. او نیازهای پرسپولیس را به خوبی می‌شناسند.
وی افزود: تنها این آقایان نیستند که می‌توانند درآمدزایی کنند همه باشگاه‌ها توسط حامیان مالی درآمدزایی می‌کنند. صحبت‌های کلانی پیشکسوت این باشگاه را نه تایید و نه رد می‌کنم، اما درویش با توجه به ارتباط کاری با شرکت‌های مختلف می‌تواند بخشی از نیازهای مالی پرسپولیس را برطرف کند.
ذوالفقارنسب تاکید کرد: امسال اسپانسرهایی که باید تعهدات خود را انجام می‌دادند این کار را نکردند اما به زودی مطالبات بازیکنان پرداخت می‌شود. پرسپولیس یک زمین تمرینی دارد که کیفیت لازم تیم‌های لیگ برتری را ندارد و تیمی هم‌چون پرسپولیس نباید در چنین زمینی تمرین کند. زمین تامین شده و فدراسیون فوتبال نیز چند زمین خوب دارد که پرسپولیس از این زمین‌ها می‌تواند استفاده کند.
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: درویش و همکارانشان ۷۰ درصد انرژی خود را برای تامین زمین گذاشتند. اولین خواسته بازیکنان زمین مناسب بود و باشگاهی که ۵ دوره قهرمان ایران شده باید از زمین خوبی برخوردار باشد.
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس گفت: در داخل ایران چند بازیکن کاندیدا هستند که به پرسپولیس بیایند. برای بازیکنان خارجی نیز با توجه به تجربیات تلخ اخیر، بازیکن ارزنده‌ای جذب نشد و پرسپولیس با بازیکنان ایرانی نتایج خوبی می‌گیرد و برای اینکار باشگاه پرسپولیس باید بازیکن خارجی شایسته بگیرد.