تداوم ناکامی‌های مورینیو مقابل شاگردان قدیمی‌اش

تساوی خانگی تاتنهام مقابل منچستریونایتد ناکامی‌های آقای خاص برای کسب پیروزی در رویارویی با تیم‌های سابقش را تداوم بخشید.


تساوی خانگی تاتنهام مقابل منچستریونایتد ناکامی‌های آقای خاص برای کسب پیروزی در رویارویی با تیم‌های سابقش را تداوم بخشید.
روند ناکامی‌های ژوزه مورینیو برای کسب پیروزی در بازی مقابل تیم‌هایی که پیش از این هدایت‌شان را برعهده داشته با تساوی یک - یک شب گذشته تاتنهام مقابل منچستریونایتد ادامه پیدا کرد.
سرمربی پرتغالی سفیدپوشان لندن در بازی خانگی مقابل تیم قبلی‌اش به تقسیم امتیازات رضایت داد تا تعداد بازی‌های متوالی که تیم‌‌های تحت هدایتش نتوانسته‌اند شاگردان سابق آقای خاص را شکست دهند به 6 مورد افزایش پیدا کند. پنالتی که داور مسابقه در دقیقه 81 به سود منچستری‌ها اعلام و برونو فرناندس آن را به گل تبدیل کرد، نگذاشت مورینیو اولین پیروزی‌اش مقابل شیاطین سرخ را پس از ترک این تیم در ماه دسامبر سال 2018 کسب کند.
مورینیو در 6 مصاف قبلی خود با تیم‌‌های سابقش در تمامی رقابت‌ها 4 بار باخته و 2 بار هم مساوی کرده است. او در 4 بازی‌اش در این فصل مقابل دو تیم سابق خود چلسی و منچستریونایتد تنها یک امتیاز گرفته است.
این تساوی اما یک رکورد منفی دیگر هم برای آقای خاص به همراه داشت و آن ثبت طولانی‌ترین ناکامی او برای کسب پیروزی در تمام دوران مربیگری‌اش بود. تیم شمال لندن در 7 بازی اخیرش در تمامی رقابت‌ها نتوانسته پیروزی کسب کند. در این 7 بازی او 4 بار متحمل شکست شده و سه بار مساوی کرده که این بدترین روند نتیجه‌گیری‌اش در تقریباً 4 سال اخیر است.
این 7 بازی شامل باخت مقابل لایپزیگ در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و حذف از این رقابت‌ها، باخت در ضربات پنالتی مقابل نوریچ در جام حذفی و کنار رفتن از این تورنمنت می‌شود.