حرکت پرشتاب گازرسانی روستایی در خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کنیم درصد بهره‌مندی روستایی خراسان جنوبی از گاز طبیعی در پایان سال ۱۳۹۹ به بیش از ۹۰ درصد برسد.


مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کنیم درصد بهره‌مندی روستایی خراسان جنوبی از گاز طبیعی در پایان سال ۱۳۹۹ به بیش از ۹۰ درصد برسد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمحمود هاشمی در تشریح وضع گازرسانی به روستاهای استان گفت: گازرسانی به روستاها از برنامه‌های اصلی شرکت گاز استان خراسان جنوبی بوده به طوری که طی دوسال گذشته حدود ۵۰۰ روستا به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده است.
وی افزود: خوشبختانه با جدیت کلیه کارکنان به عملکرد مثبتی در حوزه گازرسانی به روستاها رسیده‌ایم‌ به طوری که در سال ۹۷ حدود
۲۰۰ روستا و در سال ۹۸ حدود ۳۰۰ روستا به شبکه گاز متصل شدند و بر این اساس درصد خانوار روستایی برخوردار از گاز طبیعی، طی دو سال اخیر از ۴۶ درصد به ۷۷ درصد و تعداد روستاهای گازدار استان طی این دو سال از ۲۹۱ به ۷۷۱ روستا افزایش یافت.مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در ادامه اظهار کرد: انشاالله در سال ۹۹ نیز نهضت گازرسانی با شتاب بیشتری ادامه دارد، بطوری که با همت کارکنان شرکت گاز استان، امسال ۴۰۰ روستا به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهد شد و پیش‌بینی می‌کنیم درصد بهره‌مندی روستایی خراسان جنوبی از گاز طبیعی در پایان سال ۱۳۹۹ با ۱۳ درصد افزایش به بیش از ۹۰ درصد برسد.
هاشمی تصریح کرد: شرکت گاز خراسان جنوبی امسال با تعهد گازرسانی به ۴۰۰ روستا بالاترین برنامه گازرسانی به روستاها را در کشور متعهد شده است و امیدواریم در صورت تحقق نقدینگی به موقع و مناسب با همت تمام کارکنان و مساعدت مدیران استانی و شهرستانی در این امر مهم نیز سربلند شویم.