آخرین فرصت ثبت نام شرکت‎ها و سازمان‎ها

۱۵ اسفندماه؛

در پنجمین ارزیابی ملی تحول دیجیتال کنفرانس بین المللی و پنجمین دوره جایزه ملی تحول دیجیتالی توسط دانشگاه تهران برگزار می‎گردد. به گزارش آفرينش به نقل از روابط عمومي دانشگاه تهران، دکتر مهدی شامی زنجانی، دبیر این رویداد گفت: نتایج پنجمین ارزیابی ملی تحول دیجیتال، ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۰ اعلام خواهد گردید. وی در ادامه افزود: رویداد ارزیابی ملی تحول دیجیتال، مهمترین رویداد حرفه‎ای تحول دیجیتال در کشور است که با هدف ممیزی، ارائه بازخورد و درنهایت معرفی سازمان‌های پیشرو در تحول دیجیتال طراحی شده است. یکی از اهداف عمده این ارزیابی، ایجاد زمینه‌ای مناسب برای تبادل تجارب موفق بین سازمان‌ها، رهبران و متخصصین این سازمان‌ها می‌باشد. شایان ذکر است در چهار دوره پیشین این رویداد، بیش از ۵۰ سازمان ایرانی ارزیابی شده‌اند و از برگزیدگان آخرین دوره آن نیز، ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ تقدیر به عمل آمده است.


کنفرانس بین المللی و پنجمین دوره جایزه ملی تحول دیجیتالی توسط دانشگاه تهران برگزار می‎گردد. به گزارش آفرينش به نقل از روابط عمومي دانشگاه تهران، دکتر مهدی شامی زنجانی، دبیر این رویداد گفت: نتایج پنجمین ارزیابی ملی تحول دیجیتال، 16 شهریورماه 1400 اعلام خواهد گردید. وی در ادامه افزود: رویداد ارزیابی ملی تحول دیجیتال، مهمترین رویداد حرفه‎ای تحول دیجیتال در کشور است که با هدف ممیزی، ارائه بازخورد و درنهایت معرفی سازمان‌های پیشرو در تحول دیجیتال طراحی شده است. یکی از اهداف عمده این ارزیابی، ایجاد زمینه‌ای مناسب برای تبادل تجارب موفق بین سازمان‌ها، رهبران و متخصصین این سازمان‌ها می‌باشد. شایان ذکر است در چهار دوره پیشین این رویداد، بیش از ۵۰ سازمان ایرانی ارزیابی شده‌اند و از برگزیدگان آخرین دوره آن نیز، ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ تقدیر به عمل آمده است.
شامی زنجانی افزود: دامنه شرکت‎کنندگان این جایزه، صنایعی همچون بانکداری و بیمه، فناوری اطلاعات، تلکام، تولیدی، خرده‎فروشی، نفت‎، گاز و پتروشیمی، آموزشی، سلامت، بهداشت و درمان، حمل و نقل، پست و سازمان‎های بخش عمومی و دولتی هستند که دیجیتالی متولد نشده‎اند؛ اما با بهره‎گیری از فناوری‎های دیجیتالی به دنبال دستیابی به سطوح بالاتر عملکرد، بهره‎وری، از جمله محورهای تخصصی این رویداد می‌توان به سه محور اصلی «زبدگی دیجیتال»، «نوآوری دیجیتال» و «رهبران دیجیتال» و همچنین یک محور ویژه تحت عنوان «مدیریت کار در عصر کرونا» اشاره کرد.
لازم به ذکر است؛ سازمان‎ها و شرکت‎ها تا 15 اسفندماه سال 1399 فرصت دارند تا از طریق وب سایت www.dtconf.ir در این ارزیابی ملی ثبت‎نام کنند.