ضرورت انسجام و یکسان‌سازی اطلاعات نیازمندانِ ِتهران

توزیع بن‌های خرید بین مددجویان و خانواده‌های کودکان کار در دوران کرونا؛

سرپرست سازمان رفاه، خدمات اجتماعی و مشارکت های مردمی شهرداری تهران از توزیع بن‌های خرید بین مددجویان و خانواده‌های کودکان کار در دوران کرونا خبر داد.



سرپرست سازمان رفاه، خدمات اجتماعی و مشارکت های مردمی شهرداری تهران از توزیع بن‌های خرید بین مددجویان و خانواده‌های کودکان کار در دوران کرونا خبر داد.
"سید مالک حسینی" سرپرست سازمان رفاه،‌ خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران" در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص جزئیات طرح کمک مومنانه در بسته محرک اقتصادی شهرداری تهران در شرایط کرونایی گفت: با توجه به مشکلات معیشتی ناشی از شیوع کرونا برای اقشار در معرض آسیب، منابع برخی برنامه‌های شهرداری که امکان برگزاری آنها وجود ندارد، در این راستا هزینه خواهد شد.
حسینی ادامه داد: یک دغدغه مشترک بین همه نهادها و مجموعه‌هایی که به شهروندان نیازمند ارایه خدمت می‌کنند وجود دارد و آن احتمال توزیع نابرابر کمک‌ها در بین نیازمندان است. تجربه‌های قبلی و به ویژه شرایط جدید ضرورت ایجاد بانک اطلاعات تجمیعی و واحد برای کمک به نیازمندان را  بیش از پیش عیان ساخته است.
وی افزود: در همین راستا شهردار تهران خواهان ایجاد انسجام و یکسان‌سازی اطلاعات نیازمندان شهر تهران شدند و در اولین گام نیز جلسات متعددی برگزار شده و این موضوع با جدیت در حال پیگیری است.
او ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های جدی ما این است که ارتباط موثرتر و نزدیک‌تری با خیرین حقیقی و حقوقی که در سطح شهر در حال کمک‌رسانی هستند، برقرار شود تا بتوانیم به توزیع مناسب‌تر و متوازن‌تر کمک‌ها به نیازمندان منجر شود. در واقع وجود زیرساخت‌های مناسب و نظام ارتباطی محله محور در مدیریت شهری این امکان را فراهم ساخته است.