رشد ۶۴ درصدی فیبررسانی در سال ۹۹

مدیر مخابرات منطقه گلستان:

درجلسه مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، مدیر مخابرات منطقه گلستان از رشد ۶۴ درصدی فیبررسانی در استان خبرداد.


گرگان-قهرمان
درجلسه مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، مدیر مخابرات منطقه گلستان از رشد 64 درصدی فیبررسانی در استان خبرداد.
شهمرادی با اعلام این خبر که فیبررسانی به نقاط مختلف استان از رشد 64 درصدی برخوردار بوده است گفت : با توجه به خصوصی شدن مخابرات از سال 88 تا کنون نه تنها تاثیری در کاهش میزان کیفیت خدمات نداشته است بلکه به دور از نگاه اقتصادی و تجاری، خدمت رسانی در لایه های مختلف مشتریان با تلاش بیشتری انجام گرفته بطوریکه میزان فیبررسانی به 5000 کیلومتر رسیده است.
وی با اشاره به ویژگی مخابرات منطقه گلستان در ارائه خدمت به
هم استانی‌ها گفت : پایداری شبکه در هر شرایطی علی‌الخصوص در بحران‌های طبیعی و جغرافیایی همچنین کیفیت شبکه از خصوصیاتی است که به لطف خدا و همت کارکنان به آن می‌بالیم.
مدیر مخابرات منطقه گلستان تاکید کرد : در حوادث طبیعی همچون سیل به هیچ عنوان قطعی ارتباط وجود نداشته و پایداری ارتباطات در آن زمان به عنوان ابزاری برای رسیدگی بهتر به اوضاع آسیب دیدگان در اختیار سایر نهادها قرار گرفته بود.
همچنین کیفیت شبکه در دوران کنونی و ضرورت داشتن سرویس اینترنت مطلوب ، موجب شده است تا علی‌رغم استفاده سه برابری مشترکین از این سرویس و افزایش حجم ترافیک مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.
رحمت ا... نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان نیز با توجه به نیازهای متفاوت مردم استان به ارتباطات مخابراتی و خدمات و سرویس‌های به روز گفت: ضرورت و اهمیت فناوری اطلاعلات و ارتباطات به ویژه در زمان حال بر کسی پوشیده نیست و اگر موانعی در زمینه توسعه و ارتقاء زیرساخت‌های مخابراتی دراستان باشد می‌بایست با همکاری سازمان‌ها و نهاد های ذیربط برطرف شود. وی از آمادگی مجمع نمایندگان استان در خصوص رفع موانع به منظور افزایش و بهبود کیفیت خدمات و زیرساخت‌های مخابراتی خبر داد و افزود: باعث خرسندی است که به هرجایی از استان که مراجعه می‌کنیم ارتباطات مخابراتی در دسترس است و اگر نارسایی وجود دارد باید تمهیدات لازم برای رفع آن در نظر گرفته شود.