رفع مشكلات كارگاه‌های صنعتی هفت جوی و زرین دشت نیازمند تعیین تكلیف از مسیر قانونی است

شهردار قدس:

شهردار قدس با اشاره به مشکلات موجود در محدوده کارگاه های صنعتی در منطقه هفت جوی و زرین دشت، بر رفع تعارضات قانونی با حریم و بستر رودخانه و اراضی کشاورزی و تعیین تکلیف ابنیه صنعتی در این محدوده تاکید کرد.


شهرستان قدس- مژگان عليقارداشي
شهردار قدس با اشاره به مشکلات موجود در محدوده کارگاه های صنعتی در منطقه هفت جوی و زرین دشت،  بر رفع تعارضات قانونی با حریم و بستر رودخانه و اراضی کشاورزی و تعیین تکلیف ابنیه صنعتی در این محدوده تاکید کرد.
مهندس مسعود مختاری شهردار قدس، در رابطه با مشکلات موجود در محدوده کارگاه های صنعتی در هفت جوی و زرین دشت، گفت: به دلیل تعارضات قانونی با حریم و بستر رودخانه و اراضی کشاورزی، فعالیت کارگاه های صنعتی در این محدوده با مشکلاتی مواجه است که مکاتبات متعددی جهت تعیین تکلیف این موضوع با حوزه استانداری و فرمانداری صورت گرفته است.
مهندس مختاري افزود: مشخص شدن حریم و مرز شهرستان نقش مهمی در جهت توسعه شهری و تخصیص سرانه‌ها در محدوده حریم شهرستان دارد که متاسفانه تعارضات موجود موجب نارضایتی و سردرگمی صنعتگران و کشاورزان شده است.
شهردار قدس با بیان اینکه رفع مشکلات و تعارضات موجود در محدوده حریم شهرستان نیازمند تعامل و هم افزایی تمامی دستگاه ها بویژه مراجع بالادستی می‌باشد، خاطرنشان کرد:از مراجع ذیربط تقاضا داریم با اهتمام بیشتری نسبت به تعیین تکلیف این ابنیه صنعتی اقدام نمایند تا بنا به فرموده مقام معظم رهبری در سال جهش تولید، امکان خدمات‌دهی مطلوب‌تر به این عزیزان تولیدکننده که یکی از قطب‌های صنعتی بویژه در تامین قطعات خودروسازان می‌باشند، صورت گیرد.