پرسپولیس چگونه صدرنشین گروه C شد؟

دو فصل پیش بود که پرسپولیس با برانکو در فینال لیگ قهرمانان حاضر شد اما آنها در فصل گذشته در همان گام اول و در مرحله گروهی رقابت‌ها حذف شدند. اتفاقی که بعد از دستیابی به تنها یک امتیاز طی دو بازی در این فصل، بار دیگر نگرانی حذف زودهنگام را برای این تیم و هوادارانش را اینبار با یحیی گل محمدی شکل داد.

دو فصل پیش بود که پرسپولیس با برانکو در فینال لیگ قهرمانان حاضر شد اما آنها در فصل گذشته در همان گام اول و در مرحله گروهی رقابت‌ها حذف شدند. اتفاقی که بعد از دستیابی به تنها یک امتیاز طی دو بازی در این فصل، بار دیگر نگرانی حذف زودهنگام را برای این تیم و هوادارانش را اینبار با یحیی گل محمدی شکل  داد.
سرمربی سرخ‌ها اما بعد از شکست مقابل الدحیل و تساوی برابر الشارجه، بهترین سود را از وقفه چند ماهه این رقابت‌ها برده است. تیم او بعد از بازگشت به این رقابت‌ها در دو بازی ابتدایی خود التعاون را به عنوان صدرنشین این رقابت‌ها از پیش رو برداشت و شرایط صعود را برای آنها سخت و خود را صدرنشین این رقابت‌ها کرده
است.
پرسپولیس اکنون دو بازی دیگر پیش رو دارد و در شرایطی که جدول گروه با اما و اگرهای زیادی همراه شده، کار را در گروه سوم در دست گرفته است. در گروه سوم پرسپولیس اکنون 7 امتیازی شده است. الدحیل و التعاون با 6 امتیاز در رده دوم جدول هستند و الشارجه نیز با 4 امتیاز همچنان شانس صعود برای خود قائل است.
یحیی گل محمدی دو بازی دیگر اکنون پیش رو دارد و باید برابر الدحیل و الشارجه تیمش را هدایت کند و با دستیابی به نتیجه لازم در مسیر صعود قرار گیرد. سرخپوشان روز دوشنبه در شرایطی برابر الدحیل قرار خواهند گرفت که قهرمان قطر در خانه و در دیداری که با اخراج بن عطیه 10 نفره شده بود، شکست خورد و معادلات جدول را کاملا بهم زد. با این حال تقابل با تیمی که رامین رضاییان و ستاره‌ها مطرحی را در اختیار دارد، می‌تواند شرایط این گروه را مشخص کند.
پرسپولیس که دو فصل قبل فینال آسیا را تجربه کرده، اکنون امید زیادی دارد اینبار با یحیی گل محمدی با فراموشی حذف زودهنگام در فصل گذشته، راهی مرحله بعدی شده و شانس رویاپردازی دوباره خود را دنبال کنند. جایی که در صورت صعود رقابت سخت‌تری پیش روی آنها خواهد بود و باید دید کدام تیم از گروه چهارم را برابر  خود خواهند داشت.