سالن ورزشی جوان در مدت پنج ماه به بهره ‌برداری رسید

به همت مدیریت شهری مهستان؛

به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری مهستان (شهرجدید هشتگرد) سالن ورزشی جوان ظرف مدت ۵ماه بعد از کلنگ زنی با مساحت ۱۵۰۰متر در ۲سالن توپی و رزمی با اعتباری بالغ بر ۱۷۰میلیارد ریال در فاز۴ مهستان به بهره برداری رسید.

ساوجبلاغ –سیروس رنجبرکهن
به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری مهستان (شهرجدید هشتگرد) سالن ورزشی جوان ظرف مدت ۵ماه بعد از کلنگ زنی  با مساحت ۱۵۰۰متر در ۲سالن توپی و رزمی با اعتباری بالغ بر ۱۷۰میلیارد ریال در فاز۴ مهستان به بهره برداری رسید.
با حضور امام جمعه مهستان، فرماندارساوجبلاغ ، نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی شهرستانهای ساوجبلاغ ، نظرآباد، چهارباغ و طالقان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مهستان ،   و جمعی از مسئولین شهرمهستان و شهرستان ساوجبلاغ ، سالن ورزشی جوان در فاز4 مهستان افتحاح شد.
در این مراسم علی گلرخی شهردار مهستان طی سخنانی ضمن خیرمقدم به حاضرین طی سخنانی گفت:همان‎طور که مستحضر هستید این سالن ۵ماه قبل کلنگ زنی و در حال حاضر آماده استفاده شهروندان عزیز شهر مهستان است که این خود نشانگر همدلی و همیاری مسئولین و مجموعه شهرداری و شورا است.
وی ادامه داد:همچنین بنا داریم به یاری خدا در روزها و ماه های آتی ساخت اولین سالن آبی(استخر)مهستان را که از لحاظ کیفی بسیار بالا و بی نظیر خواهد بود را استارت زده و تا پایان سال جاری به مرحله افتتاح برسانیم .
شهردار مهستان با بیان اینکه سعی کردیم عدالت را در تک تک فازها داشتیم ، گفت:مدیریت شهری مهستان تلاش کرد تا در تمام فازهای مهستان با رعایت عدالت اهداف خود را پیش ببرد، از این رو  در سال جاری ۵۰درصد از بودجه ۵۲۸میلیارد تومانی شهرداری را صرف فعالیت‏های عمرانی و خدمات رفاهی در نقاط مختلف شهر خواهد کرد، چرا که مهستان از نظر امکانات با یک شهر ايده ال فاصله دارد.
گلرخی در پایان گفت:با توجه به اینکه شهر مهستان دارای جمعیت جوان بوده که درحوزه ورزش مستعد هستند ، لذا در نظر داریم امتیاز یکی از  باشگاه های کشوری را خریده تا با فعالیت آن  بتوانیم به شهر هویت دهیم.
در ادامه بختیاری رئیس شورای اسلامی شهر مهستان نیز به ایراد سخن پرداخت و گفت با اتحاد اعضای شورای اسلامی و مجموعه شهرداری ، همچنین همکاری مسئولین شهری توانستیم اقدامات خوب و شایسته در مهستان داشته باشیم که حاصل این همکاری و تعامل شکوفایی شهر نسبت به سال‏های گذشته است.وی تاکید کرد:ان‏شاءالله با همکاری همه مسئولین مهستان در کنار هم بتوانیم برای پیشرفت شهر در حوزه های درمانی،آموزشی، رفاهی ،فرهنگی و ورزشی گام‏های مثبتی برداریم.
حجت الاسلام صفدری امام جمعه مهستان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از مدیریت شهری مهستان اظهار داشت:جای بسی تقدیر است که در مدت ۵ماه این سالن آماده  و به بهره برداری رسید.
امام جمعه مهستان ادامه داد:لطفا از تمام ظرفیت موجود برای بهتر شدن کیفیت زندگی در مهستان از جمله در حوزه های آموزشی و درمانی استفاده شود.
وی افزود:این شهر از لحاظ جاذبه شهری و کیفیت زندگی جای کار دارد وبا توجه به اینکه مردم ولی نعمت ما هستند پس مسئولین از هیچ فرصتی برای رضایت مردم نگذرند.
نماینده مردم شریف ساوجبلاغ ،نظرآباد،طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان ساوجبلاغ نیز طی سخنان کوتاهی با تقدیر از زحمات صورت گرفته  از سوی مدیریت شهری مهستان در ساخت و تکمیل این پروژه در مدت کوتاه اظهار داشتند: این فرصت هایی که دست من و شما مسئولين است به امانت بوده و اگر توانمندی هست باید در جهت خدمت رسانی به مردم استفاده شود لذا ساخت و تکمیل این پروژه ، همچنین مدیریت شهری مهستان می تواند الگویی مناسب و مطلوب مدیریتی برای رشد و توسعه در کشور شود، و خواستار برنامه‌ ریزی دقیق جهت اجرای دیگر پروژه های مایحتاج شهرجدید مهستان شدند.