بازدید مسئولین ارشد شهرستان نظرآباد از پروژه های در حال اجرای مدیریت شهری نظرآباد

به مناسبت روز ملی شوراها و به میزبانی شورای اسلامی شهر نظرآباد صورت گرفت؛

به مناسبت روز ملی شوراها و با حضور مسئولان ارشد شهرستان نظرآباد از پروژه های عمرانی و فرهنگی در دست اقدام مدیریت شهری نظرآباد بازدید به عمل آمد.

نظرآباد –سیروس رنجبرکهن
به مناسبت روز ملی شوراها و  با حضور مسئولان ارشد شهرستان نظرآباد از پروژه های عمرانی و فرهنگی در دست اقدام مدیریت شهری نظرآباد بازدید به عمل آمد.
در ابتدای این بازدید که از محل شورای اسلامی شهر نظرآباد آغاز شد، ناصر اکبرزاده رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد ضمن تقدیر از حضور مسئولین محترم شهرستانی ، روز شوراها را بهانه ای بر ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات شوراها دانست و گفت: بی شک شوراها بی واسطه ترین حلقه ارتباطی مردم با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی هستند.
وی در ادامه افزود:امروز با انسجام و وحدت میان اعضای شورای اسلامی شهر نظرآباد ،شاهد تصمیمات و  مصوباتی در راستای خدمت صادقانه و جهادی به مردم هستیم.
اکبرزاده گفت:بحمدالله با وجود دکتر صفری شهردار بادرایت و جهادی ، شهروندان عزیز شاهد اقدامات ارزشمند و ماندگار در پروژه های زیرساختی در حوزه های عمرانی ، فرهنگی و اجتماعی می‏باشند.
در ادامه دکتر علی صفری شهردار نظرآباد توضیحات فنی لازم را در خصوص سرفصل‏های بودجه امسال شهرداری و پروژه های در دست اقدام مدیریت شهری ارائه نمود.
پروژه های فرهنگسرا با ۲۵۰۰ مترمربع زیربنا با صرف اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال و پیش بینی تزریق ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سال جاری، مرکز حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی با مساحتی بالغ بر یک هزار مترمربع با هزینه کرد اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریالی و تصویب ۸۰ میلیارد ریال بودجه در سال جاری، تکمیل و احداث بلوار خلیج فارس به طول یکهزار و ۴۰۰ متر با تخصیص اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی جهت جدولگذاری و ۲۲ میلیارد ریال جهت زیرسازی و آسفالت و احداث زمین فوتبال (چمن مصنوعی) در محله علی آباد با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال، از جمله طرح هایی بودند که مورد بازدید مسئولان شهرستان نظرآباد قرار گرفتند.
مسئولان شهرستان در جریان بازدید از پروژه های عمرانی مدیریت شهری نظرآباد ضمن تبریک روز ملی شوراها به اعضای شورای اسلامی شهر نظرآباد  از تلاش ها ، اقدامات و فعالیت های مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر تقدیر نموده و تاکید کردند که فضای کار و خدمت در فصل وحدت و همدلی جریان دارد و روند محله محوری و محرومیت زدایی و خدمت به مردم شریف را در عملکرد شورای اسلامی شهر نظرآباد شایسته تجلیل است .
شایان ذکر می‏باشد که در این بازدید حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه محترم، دکتر حدادی نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، دکتر بغدادی فرماندار محترم شهرستان، سرهنگ خدابنده لو فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان،  و دکتر قاضی زاده دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان، ریاست محترم اداره اطلاعات شهرستان، شهردارمحترم، رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر نظرآباد حضور
 داشتند.