پرسپولیس و یک لشکر غایب

پرسپولیس – سپاهان؛

در ادامه مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر ۷ دیدار امروز برگزار می شود که در حساس ترین بازی پرسپولیس به مصاف سپاهان می رود.

پرسپولیس و یک لشکر غایب

در ادامه مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر 7 دیدار امروز برگزار می شود که در حساس ترین بازی پرسپولیس به مصاف سپاهان می رود.
دیدار پرسپولیس - سپاهان؛ این مرتبه حساس تر از همیشه خواهد بود زیرا دو تیم در کورس هستند و پرسپولیس اگر در این دیدار خانگی امتیاز از دست بدهد استقلال رقیب سنتی خود را یک گام دیگر به قهرمانی لیگ برتر نزدیک می کند از سویی دیگر سپاهان اگرچه 8 امتیاز با صدر جدول و 7 امتیاز با پرسپولیس اختلاف دارد اما خودش را امیدوار به قهرمانی در لیگ برتر نشان می دهد!
هر دو مربی خارجی هستند؛ مورایس پرتغالی که فوتبالی هجومی را برای تیمش تجویز می کند و در سوی دیگر هم اوسمار برزیلی مربی که نشان داده در هر شرایطی به فوتبال زیبا و هجومی فکر می کند.
البته اوسمار در این بازی کار دشواری مقابل سپاهان پرمهره دارد بخصوص اینکه نسبت به بازی رفت تقریبا نصف بازیکنان پرسپولیس را در اختیار ندارد! علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت احتمالا غایب است، دانیال اسماعیلی فر محروم شده، محمد عمری و میلاد سرلک به ملوان رفته اند شهاب زاهدی هم از پرسپولیس به تیم ژاپنی پیوسته. امید عالیشاه هم مصدوم است و شاید نباشد.
پرسپولیس با حضور این نفرات یک بر صفر در بازی رفت بازنده شد . در تیم سپاهان هم احتمال دارد رضا اسدی زننده تک گل سه امتیازی بازی رفت غایب باشد. از سال 1400 تا امروز پرسپولیس فقط یک بار سپاهان را برده و سه بار به این تیم باخته است. تساوی ایده آل ترین نتیجه برای استقلال  خواهد بود زیرا دو تیم تعقیب کننده  2 امتیاز از دست می دهند.
اگرچه پرسپولیس و سپاهان در تعقیب استقلال و به دنبال جام هستند اما وقتی بدانیم رتبه دوم جدول لیگ مستقیم به لیگ نخبگان می رود مشخص می شود که نایب قهرمانی لیگ حتی از قهرمان جام حذفی ارزشمندتر است بنابراین دو تیم برای رسیدن به لیگ نخبگان هم تلاش  می کنند.