امروز آخرین فرصت رفع نقص مدارک داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی

برگزاری آزمون در ۱۳ اردیبهشت؛

کارت آزمون کتبی پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در اختیار داوطلبان قرار گرفته است و داوطلبان تا ساعت ۲۴ امروز۱۱ اردیبهشت فرصت دارند نواقص مدارک را رفع کنند.

امروز آخرین فرصت رفع نقص مدارک داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی

کارت آزمون کتبی پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در اختیار داوطلبان قرار گرفته است و داوطلبان تا ساعت ۲۴ امروز۱۱ اردیبهشت فرصت دارند نواقص مدارک را رفع  کنند.
به گزارش مهر، پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در سال تحصیلی  ۱۴۰۴-۱۴۰۳ با رقابت ۱۲ هزار و ۳۵۸ داوطلب صبح روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه‌های علوم پزشکی محل آزمون برگزار می‌شود.
کارت ورود به جلسه آزمون پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ هم اکنون در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی
 https://www.sanjeshp.ir/ در دسترس داوطلبان قرار دارد و داوطلبان تا صبح پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت می توانند کارت را دریافت کنند.
با توجه به اینکه کارت آزمون منتشر شده است داوطلبانی که امکان دریافت کارت را برای نقص مدارک ندارند تا ساعت ۲۴ امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت فرصت دارند با ورود به سایت مرکز سنجش، نسبت به رفع نواقص مدارک اقدام کنند و کارت خود را دریافت کنند.
به گزارش مهر، پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در دانشگاه‌های علوم پزشکی اراک، شهرکرد، اردبیل، شیراز، ارومیه، کرمان، اصفهان، کرمانشاه، اهواز، گلستان، بندر عباس، گیلان، بوشهر، لرستان، بیرجند، مشهد، تبریز، مازندران، همدان، زاهدان، شهیدصدوقی یزد، سمنان، قزوین، کاشان، کردستان، قم و دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران برگزار می‌شود.