پرسپولیس به احتمال بسیار زیاد قهرمان می‌شود

محمود کلهر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس:

محمود کلهر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌و‌چهارم و رقابت این تیم با استقلال برای قهرمانی گفت : پرسپولیس با این نوعی فوتبالی که ارائه می‌کند شانس زیادی برای موفقیت دارد. البته استقلال هم تا دقیقه ۷۰ مقابل شمس آذر عالی بود و همه چیز را در دست داشت، اما به یکباره اُفتی داشت و دو گل خورد.

محمود کلهر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌و‌چهارم و رقابت این تیم با استقلال برای قهرمانی گفت : پرسپولیس با این نوعی فوتبالی که ارائه می‌کند شانس زیادی برای موفقیت دارد. البته استقلال هم تا دقیقه 70 مقابل شمس آذر عالی بود و همه چیز را در دست داشت، اما به یکباره اُفتی داشت و دو گل خورد.
وی ادامه داد: در کل اعتقاد دارم پرسپولیس روز به روز با آمدن بازیکنان جدید بهتر می‌شود و به نظرم اگر این روند ادامه پیدا کند پرسپولیس به احتمال بسیار زیاد قهرمان می‌شود.
پیشکسوت پرسپولیس در خصوص رقابت شانه به شانه سرخابی‌ها در بالای جدول تصریح کرد: من خیلی خوشحالم که رقابت بین استقلال و پرسپولیس است. رقابت جانانه‌ای هم وجود دارد. قطعاً لغزشی نباید از سمت دو تیم باشد و یک لغزش باعث از دست رفتن قهرمانی می‌شود. هر دو مربی به این موضوع واقف هستند و این اتفاق جذابیت لیگ را بیشتر می‌کند.