قایقرانی انتخابی المپیک؛ ایران با ۴ سهمیه در پاریس

مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک در روز سوم مسابقات در توکیو ژاپن دنبال شد.

مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک در روز سوم مسابقات در توکیو ژاپن دنبال شد.
علی آقامیرزایی در فینال کایاک ۱۰۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از سنگاپور، ازبکستان، ژاپن، چین، قزاقستان، عراق و کره رقابت کرد و به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد.
نبی رضایی در فینال کانوی ۱۰۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از تاجیکستان، کره، ژاپن، چین‌تایپه، ازبکستان، قزاقستان، چین و هند رقابت کرد و به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و با کسب مدال طلا جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد.با برگزاری این رقابت کار نمایندگان آبهای‌آرام ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک با کسب دو سهمیه به پایان رسید.
مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دو نفره سبک‌وزن بانوان در فینال، در رقابت با حریفانی از تایلند، ویتنام، ژاپن، ازبکستان و اندونزی به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و با کسب مدال نقره برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دونفره کسب کردند.
فاطمه مجلل در روئینگ تک نفره بانوان در فینال این رقابت با حریفانی از ویتنام، فیلیپین، ژاپن، ازبکستان و سنگاپور رقابت کرد و به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک را بدست آورد.