آغاز جشنواره آفرینو برای ارائه ابتکارهای دانش آموزان

محمودزاده خبر داد؛

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: اولین جشنواره آفرینو به منظور ارائه و انتشار ابتکارها و خلاقیت‌های مدارس امسال برگزار خواهد شد.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: اولین جشنواره آفرینو به منظور ارائه و انتشار ابتکارها و خلاقیت‌های مدارس امسال برگزار خواهد شد.به گزارش مهر، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش بر ضرورت برخورد جدی با تخلفات تاکید کرد و گفت: کارها باید کیفی اجرا شود. اعتقاد بنده این است که اگر کاری انجام می‌شود با نهایت کیفیت برگزار شود.
محمودزاده با بیان اینکه امسال چند کار ویژه در مجموعه این سازمان برگزار خواهد شد، گفت:اولین جشنواره آفرینو به منظور ارائه و انتشار ابتکارات و خلاقیت‌های مدارس امسال برگزار خواهد شد.
وی افزود:حدود ۶ هزار و ۲۰۰ طرح تاکنون به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.معاون وزیر آموزش و پرورش گفت:کارویژه دیگر در حوزه زبان است که باید محتوای آموزش‌ها متناسب با فرهنگ دینی و بومی و اسلامی ما باشد.وی از کارویژه‌های دیگر سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی را «نظارت» دانست و گفت: این موضوع هم میدانی و سامانه‌ای انجام می‌شود و رعایت الزامات قانونی مورد تاکید است.