پرسپولیس نمی خواهد از تعقیب دست بردارد

صنعت نفت آبادان – پرسپولیس؛

هفته بیست و چهارم لیگ برتر امروز پنجشنبه با انجام سه مسابقه آغاز می شود که در حساس ترین بازی پرسپولیس میهمان تیم صنعت نفت آبادان خواهد بود.

پرسپولیس نمی خواهد از تعقیب دست بردارد

هفته بیست و چهارم لیگ برتر امروز پنجشنبه  با انجام سه مسابقه آغاز می شود که در حساس ترین بازی پرسپولیس میهمان تیم صنعت نفت آبادان خواهد بود.
بازی رفت دو تیم صنعت نفت آبادان – پرسپولیس؛  در تهران 4 گل داشت  ولی هیچ تیمی برنده نشد و  امتیازها تقسیم شد. حالا حساسیت بازی امروز دو چندان است چون نفتی ها برای سقوط نکردن تلاش می کنند و پرسپولیس هم در کورس قهرمانی با  استقلال هستند بنابراین هر دو تیم برد می خواهند و نفت اگر در این مسابقه بازنده شود یک گام دیگر به سقوط نزدیک می شود. پرسپولیس هم نمی خواهد از تعقیب رقیب سنتی دست بردارد.
جالب است که سرمربیان  دوتیم نسبت به بازی رفت عوض شده اند . اوسمار جانشین یحیی گل محمدی شده و فراز کمالوند هم جای عبدالله ویسی را گرفته است. بازی در برزیل ایران قطعا دشوارتر از هر ورزشگاهی دیگر است. نفت آبادان با 36 گل خورده ضعیف ترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد. در بازی رفت اسماعیلی فر یک گل به خودی به پرسپولیس زد و سه امتیاز از دست رفت.
پرسپولیس با سرمربی برزیلی در برزیل ایران هم به دنبال ارائه بازی زیبا و مالکانه است ولی نفت فقط امتیاز می خواهد. طالب ریکانی با 5 گل زده بهترین گلزن نفت است و شهاب زاهدی مهاجم جدا شده از پرسپولیس با 6 گل زده بهترین گلزن تیم اوسمار است و بعد از او گولیسانی با 5 گل زده در رده دوم ایستاده است. عیسی آل کثیر مهاجم سه گله پرسپولیس سابقه حضور در نفت آبادان دارد و امروز مقابل تیم سابقش به میدان می رود.