تساوی با شمس‌آذر برای استقلال مفید نیست

نصرالله عبداللهی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال :

نصرالله عبداللهی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار هفته بیست و چهارم استقلال در روز جمعه برابر شمس آذر قزوین گفت: استقلال در دور رفت با این تیم به تساوی رسید ولی حالا شرایط فرق می کند و تساوی برای استقلال مفید نخواهد بود. آبی ها باید با انجام یک بازی منطقی، به دور از استرس و در کمال آرامش مقابل شمس آذر به میدان بروند. بازیکنان استقلال به خوبی شرایط را درک می کنند و استقلال می تواند در ورزشگاه آزادی و با حضور هوادارانش به یک برد حساس دیگر دست پیدا کرده تا یک قدم به قهرمانی نزدیک شود.

 نصرالله عبداللهی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال  در خصوص دیدار هفته بیست و چهارم استقلال در روز جمعه  برابر شمس آذر قزوین گفت: استقلال در دور رفت با این تیم به تساوی رسید ولی حالا شرایط فرق می کند و تساوی برای استقلال مفید نخواهد بود. آبی ها باید با انجام یک بازی منطقی، به دور از استرس و در کمال آرامش مقابل شمس آذر به میدان بروند. بازیکنان استقلال به خوبی شرایط را درک می کنند و استقلال می تواند در ورزشگاه آزادی و با حضور هوادارانش به یک برد حساس دیگر دست پیدا کرده تا یک قدم به قهرمانی نزدیک شود.
وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می تواند در پایان فصل به قهرمانی دست پیدا کند خاطر نشان کرد: استقلال شانس اول قهرمانی است به شرط آنکه موقعیت حساس خود را به خوبی درک کنند و با آرامش و بدون حاشیه تنها تمرکزشان برروی موفقیت تیم باشد تا بتوانند به هدفی که دارند دست پیدا کنند