تنیس روی میز ایران صاحب دومین سرداور بین المللی شد

پری خلیلی مرندی با حضور در دوره بین المللی و کسب گواهینامه رسمی، به عنوان دومین سرداور بین المللی تنیس روی میز ایران معرفی شد.

پری خلیلی مرندی با حضور در دوره بین المللی و کسب گواهینامه رسمی، به عنوان دومین سرداور بین المللی تنیس روی میز ایران معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، پری خلیلی مرندی داور باسابقه بلوبج تنیس روی میز ایران به عنوان دومین ایرانی موفق شد گواهینامه در داوری بین المللی تنیس روی میز را با گذراندن دوره تخصصی زیر نظر کمیته داوران سرداوران فدراسیون جهانی (URC) از جمهوری چک بدست بیاورد.
خلیلی مرندی داور بلوبج ایرانی که در سالهای اخیر قضاوت های موفقی را در بالاترین سطح میادین بین المللی به نمایندگی از کشورمان انجام داده است ،با حمایتهای فدراسیون تنیس روی میز از ۴ لغایت ۷ اپریل ۲۰۲۴ با حضور در دوره داوری بین المللی که در شهر هاویروچ جمهوری چک برگزار شد شرکت کرد و در کلاس داوری بین المللی سطح سه، موفق به اخذ گواهینامه در داوری بین المللی شد.
این دوره تحت نظر کمیته داوران و سرداوران فدراسیون جهانی (URC) با تدریس پیتر بوهمسکی از جمهوری چک و رومن ارتگا (مونچو) از کشور اسپانیا و با حضور ۱۱ شرکت کننده از کشورهای ایران، آلمان، مقدونیه، لهستان، ایتالیا، جمهوری چک و اسلواکی برگزار شد.
پری خلیلی مرندی داور بلوبج ایران ،پیش از ورود به این دوره، آزمون پیشرفته قوانین و مقررات (ARE) را که پیش نیاز حضور در دوره داوری بین المللی بوده را اخذ کرده بود.
پیش از خلیلی مرندی، سیمین رضایی تنها سرداور بین المللی تنیس روی میز ایران بود، که ازین پس ایران دو سر داور بین المللی در سطح دنیا خواهد داشت.