جبران می کنیم

روزبه چشمی مدافع استقلال:

روزبه چشمی مدافع استقلال پس از تساوی ۲-۲ استقلال مقابل مس رفسنجان گفت: بازی قشنگی بود اما نتیجه‌ آن چیزی نبود که می‌خواستیم. دو گل خوردیم که مقصر هر دو من بودم و گردن می‌گیرم. بازیکنان ما تلاش‌شان را کردند و بهترین عملکردشان را داشتند و مقصر هر دو گل من هستم. باید امروز با اختلاف برنده بازی می‌شدیم و می‌دانم که این بازیکنان نتیجه این بازی را قطعاً جبران می‌کنند.

روزبه چشمی مدافع استقلال پس از تساوی 2-2 استقلال مقابل مس رفسنجان گفت: بازی قشنگی بود اما نتیجه‌ آن چیزی نبود که می‌خواستیم. دو گل خوردیم که مقصر هر دو من بودم و گردن می‌گیرم. بازیکنان ما تلاش‌شان را کردند و بهترین عملکردشان را داشتند و مقصر هر دو گل من هستم. باید امروز با اختلاف برنده بازی می‌شدیم و می‌دانم که این بازیکنان نتیجه این بازی را قطعاً جبران می‌کنند.
وی ادامه داد: 2 گل در اول هر دو نیمه خوردیم و قطعاً مقصر من بازیکنی بودم که نتوانستم شروع خوبی داشته باشم.
مدافع استقلال در واکنش به این موضوع که مساوی مقابل مس آبی‌پوشان را از مسیرش دور نمی‌کند؟ گفت: همه چیز دست خودمان است، 2 امتیاز حساس را از دست دادیم ولی در بازی‌های بعد جبران می‌کنیم. نباید سمت این مسائل برویم و این تساوی را جبران می‌کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که مشکلات مالی حل شد، گفت: 8 هفته تا پایان لیگ باقی مانده، مشکلات همچنان هست ولی باید حل و حمایت کنیم. باید مشکلات را تمام کنیم.