ساخت، تکمیل یا تجهیز حدود ۶۹۰۰ مدرسه در ۳۰ ماه

وزیر آموزش و پرورش در جمع خیرین مدرسه‌ساز کشور؛

مراسم ضیافت افطاری خیرین مدرسه‌ساز کشور با حضور رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در هتل هما برگزار شد.

مراسم ضیافت افطاری خیرین مدرسه‌ساز کشور با حضور رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در هتل هما برگزار شد.
به گزارش پانا، رضامراد صحرایی در جمع خیرین مدرسه‌ساز کشور در سالن‌ همایش‌های هتل هما اظهار کرد: آن‌چه که در وجود خیران است، عشق سوزان به اعتلای کشور است. خیرین در کنار همه ویژگی‌های خوب‌شان که نیکوکاری و انفاق است، ویژگی ممتاز دیگرشان، دلسوزی است و برای پاسخگویی به این حس درونی خودشان، مسیر مدرسه‌سازی را انتخاب کرده‌اند که مسیر حب وطن است.
وی ادامه داد: ما هر آرزوی خوبی که درباره کشورمان داریم، بذر آن را باید در مدرسه بکاریم. به همین خاطر خیرین، مدرسه‌سازی را انتخاب کرده‌اند که مسیر قوی‌شدن کشور است.
وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: همین دانش‌‌آموزانی که امروز در مدارس شما تحصیل می‌کنند، همان‌هایی هستند که در آینده، کشور را خواند ساخت. نشاطی که بچه‌ها در مدارس خیرساز تجربه می‌کنند، مایه ساخت آینده کشور است.
صحرایی تاکید کرد: ما هرچقدر بخواهیم اقتصاد و فرهنگ قوی داشته باشم، از نظر مسائل اجتماعی، کم‌آسیب باشیم، چاره‌ای جز این نداریم که هر چه می‌توانیم در مدرسه سرمایه‌گذاری کنیم.
وی تاکید کرد: من به سهم خودم از هم خیرین ایران اسلامی تشکر می‌کنم به خاطر اینکه کمک کردید ایران در این دوره‌، به کارگاه مدرسه‌سازی تبدیل شود. در طول مدت کار دولت سیزدهم ۶ هزار و
۹۰۰ مدرسه در ۳۰ ماه ساخته شده، یا تکمیل یا تجهیز شده است. یعنی به طور‌ متوسط در هر روز کاری، ۸ مدرسه ساخته شده و تحویل نسل آینده‌ساز شده است و این خدمت شما، آینده ایران را سرافراز خواهد کرد.