توزیع کالای اساسی در مهاباد به ۷۷۹ تن رسید

مدیر جهاد کشاورزی مهاباد:

مدیر جهاد کشاورزی مهاباد گفت: ۷۷۹ تن کالای اساسی از ابتدای امسال تاکنون در بین مردم مناطق شهری و روستایی این شهرستان توزیع شده است.

مدیر جهاد کشاورزی مهاباد گفت: ۷۷۹ تن کالای اساسی از ابتدای امسال تاکنون در بین مردم مناطق شهری و روستایی این شهرستان توزیع شده است.
به گزارش ایرنا، صلاح الدین حقگوی روز چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان مهاباد اظهار کرد: طی سال جاری ۳۶۴ تن شکر، ۳۱۷ تن برنج، ۹۲ تن مرغ منجمد و ۶ تن گوشت قرمز در بین مردم توزیع شده است‌.
وی با بیان اینکه هیچونه کمبود کالای اساسی در آستانه سال جدید نخواهیم داشت، افزود:یک میلیون و ۱۰۷ هزار قطعه جوجه ریزی طی ماه های دی، بهمن و اسفند انجام شده و روزانه حدود ۱۲ تا ۱۳ تن گوشت مرغ کشتار و روانه بازار خواهد شد.
مدیر جهاد کشاورزی مهاباد اضافه کرد:در آستانه تعطیلات عید هم  ۵۹ تن شکر، ۶۰ تن مرغ، هشت تن پرتقال درجه یک و هشت تن گوشت مرغ و گوشت منجمد در حال توزیع است.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد هم در این جلسه بیان کرد:از ابتدای امسال ۱۰ هزار و ۱۳۲ نظارت بر اصناف در این شهرستان ثبت شده که در قبال آن هزار و ۷۱ پرونده به ارزش ۳۸ میلیارد ریال ثبت شده است.
حامد رمضانی بیان کرد:نمایشگاه طرح ضیافت هم از تاریخ ۲۵ اسفندماه و طبق برنامه شروع می شود و تا پنجم فروردین ماه آغاز خواهد شد.
وی همچنین از شروع طرح نوروزی نظارت بر بازار خبر داد و گفت:پنج گروه نظارتی بر فروش اقلام مختلف در بازار این شهرستان تا پایان ماه مبارک رمضان با هدف جلوگیری از هرگونه سودجویی نظارت خواهند کرد.
مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارای ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی است.