آخرین جلسه HSE شرکت نفت و گاز آغاجاری در سال ۱۴۰۲ برگزار شد

آخرین جلسه HSE شرکت آغاجاری در سال ۱۴۰۲ با حضور مدیرعامل، مدیران ، روسا و کارشناسان ستادی و عملیاتی شرکت نفت و گاز آغاجاری و رئیس بهداشت و درمان و رئیس طب صنعتی صنعت نفت آغاجاری در سالن جلسات اداره تعمیرات این شرکت برگزار شد.

اهواز-محمدي
آخرین جلسه HSE شرکت آغاجاری در سال ۱۴۰۲ با حضور مدیرعامل، مدیران ، روسا و کارشناسان ستادی و عملیاتی شرکت نفت و گاز آغاجاری  و رئیس بهداشت و درمان و رئیس طب صنعتی صنعت نفت آغاجاری  در سالن جلسات اداره تعمیرات این شرکت برگزار شد.
مهندس جواد تقی زاده مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری در ابتدای این جلسه ، با تاکید بر لزوم توجه بیش از پیش و اهمیت به الزامات و قوانین HSE برای کارکنان گفت: علیرغم وجود تاسیسات و تجهیزات فرسوده‌ای که داریم ولی با لطف خدا و عنایت اهل بیت به پشتوانه تلاش ستودنی و  دانش و تدبیر کلیه همکاران توانستیم سالی بدون حادثه را سپری کنیم.
وی با تقدیر از عملکرد و زحمات کارکنان اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) در سال سپری شده که در بالاترین رده ایمنی انجام شد ، گفت:ان‎شاءالله با برنامه ریزی مناسب  روند حفظ و افزایش تولید همچنان تداوم یابد و با انجام کارهای پیشگیرانه بتوانیم گام های بلندی را در جهت کنترل و کاهش حوادث برداریم.
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن خیر مقدم به  دکتر آموزش رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری و قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در رفع مشکلات بهداشت و درمان کارکنان گفت : علی رغم تلاش‌های صورت گرفته و روند رو به بهبود نسبت به گذشته،  ولی تا وضعیت مطلوب خیلی فاصله داریم که امیدواریم با پیگیری های  مسئولین بهداشت و درمان منطقه شرایطی فراهم گردد تا جذابیت  برای ماندن کارکنان در منطقه آغاجاری فراهم گردد.
دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری نیز با اعلام خبر جذب متخصص طب کار پروانه دار مقیم در منطقه و ضمن ارایه گزارشی از وضعیت تجهیزات درمانی خریداری شده و  روند معاینات دوره ای کارکنان، بر لزوم حضور پرسنل در معاینات طب صنعتی در تاریخ مشخص شده و همچنین نظارت بر کیفیت معاینات دوره ای کارکنان ارکان ثالث تاکید کرد.
در ادامه این جلسه علی شکیباکیا رئیس ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت آغاجاری گزارشی از فعالیت‏هایHSE  این شرکت در سه حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست ارایه نمود و پس از آن مصوبات جلسه قبل، نتایج تجزیه و تحلیل بازرسی های ایمنی، بهداشت و محیط زیست، اقدامات لازم در جهت ایمن سازی خطوط لوله نفت و گاز، ساماندهی و حفظ حریم کریدورهای نفت و گاز،  نتایج تجزیه و تحلیل پروانه های کار صادره، گزارش حوادث  سال جاری، و گزارش وضعیت معاینات دوره ای کارکنان مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت و حاضرین در جلسه نیز به ارائه گزارش و بیان دیدگاه ‏های خود پرداختند