توسعه زیرساخت‌های سوخت‌رسانی با گشایش ۱۶ جایگاه جدید در سراسر کشور

همزمان با چهل ‌و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۶ جایگاه جدید عرضه سوخت در مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای توسعه زیرساخت‌های سوخت‌رسانی کشور با هدف تحقق حقوق شهروندی و ارائه خدمات مطلوب به هموطنان به بهره‌برداری رسید.

همزمان با چهل ‌و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۶ جایگاه جدید عرضه سوخت در مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای توسعه زیرساخت‌های سوخت‌رسانی کشور با هدف تحقق حقوق شهروندی و ارائه خدمات مطلوب به هموطنان به بهره‌برداری رسید.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در بهمن‌ماه امسال همزمان با چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۶ جایگاه‌ جدید در مناطق خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری، قزوین، بوشهر، آذربایجان شرقی، ارومیه، زاهدان، یزد و کردستان به بهره‌برداری رسیدند.
 افتتاح جایگاه اختصاصی خسروآباد طبس به مناسبت دهه مبارک فجر
محمدرضا عابدانی، ‌مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی از افتتاح جایگاه اختصاصی خسروآباد طبس به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان طبس خبر داد و گفت: این جایگاه به‌عنوان یکصدوهفدهمین جایگاه عرضه سوخت استان، با سرمایه‌گذاری ۹۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی و در زمینی به مساحت تقریبی هزار و ۵۰۰ مترمربع در محور طبس دیهوک، کیلومتر پنج احداث شده است.
وی افزود: این جایگاه مجهز به تازه‌ترین استانداردهای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران شامل دیسپچینگ، طرح کهاب و ارتباطات برخط است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی تأکید کرد: این فروشندگی به‌عنوان چهل‌وچهارمین نقطه عرضه سوخت ناحیه مرکزی بیرجند در زمینی به مساحت تقریبی هزار مترمربع در شهرستان درمیان احداث شده است.
 افتتاح ۲ جایگاه سوخت در منطقه یزد
سیدباقر نورالدینی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد از افتتاح جایگاه اختصاصی «ایساتیس» در این منطقه خبر داد و گفت: این جایگاه واقع در حوزه عملیاتی ناحیه مرکزی در بخش محمدآباد در زمینی به مساحت ۹ هزار و ۶۳۰ مترمربع افتتاح شد.
وی با اشاره به مشکلات عدیده مردم در خصوص تأمین سوخت و فاصله ۱۰ کیلومتری بخش محمدآباد با مرکز شهرستان یزد اظهار کرد امیدواریم با یاری خداوند متعال و با تلاش‌های انجام‌شده طی یک سال اخیر، با افتتاح این جایگاه که در مسیر تردد خودروهای عبوری از استان‌های جنوبی کشور از جمله هرمزگان، کرمان و زاهدان واقع شده، بخش زیادی از مشکلات مردم در این بخش برطرف شود.
مدیر منطقه یزد افزود: مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی «آرمان» به‌عنوان دومین جایگاه افتتاح‌شده در این ایام تحت پوشش ناحیه اردکان و در کیلومتر ۱۴ محور اردکان - نائین واقع است و طبق قوانین و مقررات جاری شرکت احداث شده و دارای مجوزهای لازم از سایر سازمان‌های مربوطه است.
 جایگاه «محمدی» و «شهرداری دیواندره» منطقه کردستان
جهانبخش نوکانی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از ساخت یک جایگاه عرضه سوخت با هزینه ۴۰ میلیارد تومانی در منطقه کردستان خبر داد و گفت: این جایگاه بر اساس آخرین استانداردهای زیست‌محیطی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و سازمان محیط زیست احداث شده و همه مراحل اجرای طرح کهاب را انجام داده است.
وی با اشاره به فعال بودن ۲۱ باب جایگاه عرضه سوخت با ۱۹۶ نازل عرضه سوخت در سطح ‌ناحیه سنندج افزود: با بهره‌برداری از این جایگاه، شمار جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به ۸۹ باب افزایش یافت.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در آیین بهره‌برداری از جایگاه ‌ناحیه دیواندره که با حضور فرماندار دیواندره و دیگر مدیران شهرستانی برگزار شد، گفت: جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی «شهرداری دیواندره»، هشتمین جایگاه ناحیه دیواندره است که در زمینی به مساحت ۸۰۰ مترمربع احداث شده است.
 بهره‌برداری از جایگاه اختصاصی مسعودی فلارد - منطقه چهارمحال و بختیاری
پنجاه‌وهشتمین جایگاه عرضه سوخت مایع چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید.
این جایگاه در شهرستان لردگان واقع شده و از مرکز استان ۱۷۵ کیلومتر فاصله دارد و در مسیر لردگان به سمت یاسوج خدمات‌رسانی می‌کند.
 افتتاح یک مجتمع خدماتی رفاهی انصاری در منطقه قزوین
عبدالرضا انتظاری، سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین در آیین افتتاح و بهره‌برداری این مجتمع گفت: مجتمع خدماتی رفاهی انصاری در شهرستان بویین زهرا با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث شده و با تلاش مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین به بهره‌برداری رسیده است.
وی افزود: با توجه به پرتردد بودن کامیون‌های باری و ترانزیتی در این محور مواصلاتی، عرضه بنزین و نفت‌گاز نقش بسیار مهمی را در رفاه و آسایش مسافران و رانندگان ایفا می‌کند.
 راه‌اندازی ۳ مجتمع خدماتی رفاهی در منطقه بوشهر
علیرضا برازجانی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر از بهره‌برداری از سه جایگاه جدید در منطقه بوشهر خبر داد و گفت: جایگاه مجتمع خدماتی رفاهی «چرخاب» واقع در کمربندی برازجان به اهرم به مساحت ۱۸ هزار مترمربع احداث شده و به بهره‌برداری رسید.
وی درباره دیگر جایگاه تازه‌تأسیس اظهار کرد: مجتمع خدمات رفاهی «یزدانی» واقع در جاده شبانکاره به روستای سراج آباد، به مساحت ۱۲ هزار مترمربع دارای دو سکوی بنزین با ۱۰ نازل و یک سکوی نفت‌گاز با هشت نازل راه‌اندازی شده است.
 افتتاح مجتمع خدماتی و رفاهی «ساوالان پلدشت» منطقه ارومیه
احمد مجرد، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: مجتمع خدماتی و رفاهی «ساوالان پلدشت» واقع در کیلومتر ۲ جاده پلدشت به مرگنلر در زمینی به مساحت ۲۴ هزار مترمربع با ۲ سکوی سوخت‌گیری احداث شده که در مجموع داری چهار تلمبه و هشت نازل بنزین و نفت‌گاز است.وی افزود: این جایگاه بنا به موقعیت جغرافیایی در مسیر تردد کامیون‌های خروجی از مرز احداث شده و امکان عرضه سوخت بنزین و نفت‌گاز را همزمان برای هشت خودرو فراهم کرده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه از اقدام‌های مطلوب کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه ماکو با هدف جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به‌منظور توسعه رفاه و خدمات عمومی به مردم فهیم شهرستان پلدشت قدردانی کرد.
و ...