آيا داستان پرايد همچنان ادامه دارد؟!

ضمن يك مراسم خاص، و با امضاي رئيس جمهور روي كاپوت يك پرايد، قرار شد داستان تلخ توليد پرايد به‌عنوان يك خودروي غيرايمن و غيراستاندارد، تمام شود؛ و جاده ها حداقل طي چند سال آينده از تردد اين خودروي مسافركُش! آسوده شوند. هر چند با توقف توليد پرايد، البته استفاده از پرايد به پايان نميرسيد چون هنوز تا سال هاي مديد، آناني كه اين خودروي اكنون ۱۰۰ ميليوني را خريده اند، مانند جان از آن محافظت خواهند كرد تا مگر خطو خشي بر اين خودروي ناگهان



ضمن يك مراسم خاص، و با امضاي رئيس جمهور روي كاپوت يك پرايد، قرار شد داستان تلخ توليد پرايد به‌عنوان يك خودروي غيرايمن و غيراستاندارد، تمام شود؛ و جاده ها حداقل طي چند سال آينده از تردد اين خودروي مسافركُش! آسوده شوند. هر چند با توقف توليد پرايد، البته استفاده از پرايد به پايان نميرسيد چون هنوز تا سال هاي مديد، آناني كه اين خودروي اكنون 100 ميليوني را خريده اند، مانند جان از آن محافظت خواهند كرد تا مگر خطو خشي بر اين خودروي ناگهان
100 ميليوني نيفتد.
اما شركت سايپا به هر حال قرار بود خط توليد اين خودرو را متوقف كند، هر چند برخي خبرهاي موثق و غير موثق و تكذيب شده، حاكي از آن است كه شركت سايپا، خودروهاي جايگزين را با بدنه متفاوت اما با همان موتور پرايد تولدي كرده يا خواهد كرد.
اما اينك بر اساس گزارش و آمار وزارت صمت با اطلاعیه کدال، توليد پرايد در شركت خودروسازي سايپا همچنان ادامه دارد . خبري از توقف توليد آن نيست در واقع صورت‌های مالی منتشر شده در مورد تولید سایپا نشان می‌دهد که تولید پراید هم‌چنان ادامه دارد.در صورت‌های مالی سایپا، طی مردادماه ۲ هزار و ۲۶۲ دستگاه پراید توسط سایپا تولید شده در حالی‌که این رقم در آمار وزارت صنعت صفر
 است.
البته سايپا اخيرا منكر اين مسئله شده  طي عذري بدتر از گناه اعلام كرده آمار تولید خانواده پراید که در کدال ذکر شده مربوط به تولید وانت 151 است. و اين يعني هرچند سواري پرايد توليد نمي‌شود؛ اما طبق قانون پايستگي ماده-كه از بين نمي‌رود اما از صورتي به صورت ديگر تبديل مي‎شود!- وانت پرايد هم‌چنان در حال توليد است! خودرويي كه صندلي سرنشين عقب آن برداشته و تبديل به وانت شده است و اينك به‌صورت يك خودروي باربري وظيفه ارابه مرگ سال‌هاي گذشته و چندين سال آينده را بر عهده خواهد داشت!